کارگردان مطرح سینما راهی بیمارستان شد ، خونریزی مغزی و مراقبت های ویژه

به گزارش بلاگ پو، ابراهیم وحیدزاده، کارگردان سینما به علت خونریزی مغزی و جراحی در بیمارستان بستری است.

کارگردان مطرح سینما راهی بیمارستان شد ، خونریزی مغزی و مراقبت های ویژه

به گزارش خبرنگاران ابراهیم وحیدزاده که فیلم های کمدی معروفی را در سینمای ایران کارگردانی نموده است، از چند روز قبل در بیمارستان بستری شده و پس از یک عمل جراحی در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بستری است.

همسر این فیلمساز درباره شرایط او شرح داد: اواخر هفته گذشته متوجه شدم انگار مسئله ای جسمی برایش پیش آمده و از نظر جسمی ناتوان شده بود که پس از مراجعه به پزشک گفتند دچار خونریزی وسیع مغزی شده و باید به صورت اورژانسی جراحی گردد. این جراحی روز گذشته انجام شد و الان در آی سی یو بستری است اما فعلا درباره ثبات شرایط جسمی اطلاعات دقیقی نمی توان گفت.

او افزود: در چند سال گذشته وحیدزاده برای کار خیلی کوشش می کرد ولی فراهم نبودن شرایط و امکانات و سرمایه تاثیر زیادی روی او گذاشت و برای کسی که کارش سینماست این شرایط سخت تحمل می گردد. او اگرچه تدریس می کرد اما درونگرایی و سکوت عجیبی پیدا نموده بود و انگیزه هایش را در این مدت از دست داد.

ابراهیم وحیدزاده، فیلمنامه نویس، تهیه کننده، کارگردان و تدوینگر سینمای ایران که ساخت فیلم هایی همانند تحفه ها، مجسمه، عشق فیلم، معادله، شام عروسی و تاکسی نارنجی را در کارنامه خود دارد، از حدود 15 سال قبل فیلمی نساخته و آخرین اثرش عروسک در سال 1388 است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 71725

به "کارگردان مطرح سینما راهی بیمارستان شد ، خونریزی مغزی و مراقبت های ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان مطرح سینما راهی بیمارستان شد ، خونریزی مغزی و مراقبت های ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید