مجموعه نقاشی های زیردریایی در یک کتاب

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از scientificamerican کتاب مجموعه نقاشی های استنلی ملتزوف که حاصل سال ها فعالیت این نقاش در ژانر علم و طبیعت بوده است در کتابش منتشر شد. این اثر چند هفته پیش از سوی Andrea Gawrylewski، سرویراستار این سایت و مجله علمی برای عموم مردن پیشنهاد شد.

مجموعه نقاشی های زیردریایی در یک کتاب

ملتزوف که فارغ التحصیل انستیتوی هنرهای زیبا در دانشگاه نیویورک بود، در طول جنگ جهانی دوم به عنوان مدیر هنری و روزنامه نگار در ارتش برای یک روزنامه مشغول شد. پس از آن وی برای مجلات آژانس های تبلیغاتی در منهتن، تصویر روی جلد تهیه می کرد.

فعالیت های استنلی ملتزوف و نقاشی هایش برای scientificamerican، در مجموع 65 جلد را شامل می شد که آن موقع به عنوان تصویرگر مجله کار خود را شروع نموده بود. او در ادامه به ساخت تصاویر برای مجله لایف و نشنال جغرافی پرداخت. ملتزوف در سال 2006 در 89 سالگی درگذشت.

لازم به ذکر است تمامی نقاشی های ملتزوف، که در این کتاب منحصر به فرد به یادگار مانده است، با دست انجام می شد. او اشتیاق زیادی به غواصی داشت و به همین دلیل ماهی و زندگی زیر آب را نقاشی کرد که جزو معروف ترین آثار هنری وی شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32452

به "مجموعه نقاشی های زیردریایی در یک کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه نقاشی های زیردریایی در یک کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید