شمارش معکوس رونمایی از تلفن همراه چینی شروع شد!

به گزارش بلاگ پو، زومیت نوشت: پرچمدار نو وان پلاس با پردازنده پرچمدار کوالکام و دوربین قدرتمند، دست پر به میدان می آید.

شمارش معکوس رونمایی از تلفن همراه چینی شروع شد!

وان پلاس قرار است به زودی از گوشی پرچمدار بعدی خود یعنی وان پلاس 12 رونمایی کند. گوشی وان پلاس 12 پیش از این بخشی از اخبار و شایعات را به خود اختصاص داده بود و حالا نسخه جهانی وان پلاس 12 با شماره مدل CPH2581 در دیتابیس NBTC تایلند ظاهر شده است.

به نوشته مای اسمارت پرایس، این لیست نشان می دهد عرضه جهانی گوشی تازه وان پلاس نزدیک است اما اطلاعاتی از مشخصات فنی آن به ما نمی دهد؛ با این حال مشخصات و ویژگی های وان پلاس 12 پیش تر به وسیله افشاگرهای قبلی فاش شده بودند.

به تازگی وان پلاس 12 در بنچمارک گیک بنچ رئیت شده است که از وجود پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 در این گوشی و بعلاوه پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات در کنار شارژ سریع بی سیم 50 وات خبر می دهد.

احتمالاً پرچمدار آینده وان پلاس میزبان ماژول دوربین سه گانه متشکل از یک دوربین با حسگر سونی LYTIA، دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX581 با لنز اولتراواید و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با OIS و زوم 3 برابری خواهد بود

برخلاف گذشته، می توان انتظار داشت عرضه جهانی وان پلاس 12 در کنار معرفی آن در چین انجام گردد. سال گذشته تقریباً یک ماه طول کشید تا وان پلاس 11 به صورت جهانی عرضه گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آبان 1402 بروزرسانی: 27 آبان 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 72607

به "شمارش معکوس رونمایی از تلفن همراه چینی شروع شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارش معکوس رونمایی از تلفن همراه چینی شروع شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید