دادستان های آمریکایی به دنبال ردگیری تعاملات وکیل شخصی ترامپ با اوکراین

به گزارش بلاگ پو، شبکه خبری ان بی سی نیوز گزارش داد، دادستان های فدرال به دنبال دسترسی به مجوزی برای دسترسی به ایمیل ها و ارتباطات الکترونیک رودی جولیانی بر سر تعاملات او در اوکراین بودند و ممکن است این مجوز از سوی ویلیام بار داده شده باشد.

دادستان های آمریکایی به دنبال ردگیری تعاملات وکیل شخصی ترامپ با اوکراین

به گزارش خبرنگاران، براساس گزارش ها، دادستان های فدرال به دنبال مجوز حقوقی برای دسترسی به ایمیل های رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ بوده اند. طبق گزارش ان بی سی نیوز، این تحقیقات بسیار فعال است.

منابع به این شبکه گفته اند که دادستان هایی از نیویورک درباره دسترسی به ارتباطات الکترونیک او صحبت نموده اند. دادستان های نیویورک پیش از ادامه کار و دریافت حکم برای دسترسی به اطلاعات به تایید واشنگتن احتیاج دارند.

تعیین نیست که آیا وزارت دادگستری به ریاست ویلیام بار این تاییدیه را داده است یا خیر.

دادستان کل آمریکا که همان وزیر دادگستری است، طی روزهای آینده از این پست کناره گیری میکند. تنش ها میان ویلیام بار و ترامپ پس از آن بالا گرفت که تعیین شد او با علنی شدن تحقیقات علیه هانتر بایدن، پسر رئیس جمهوری منتخب آمریکا پیش از انتخابات مخالفت نموده بود چون به این سیاست متعهد بود که وزارتخانه متبوعش نباید در انتخابات مداخله داشته باشد.

براساس گزارش ها، رودی جولیانی بابت فعالیت هایش در اوکراین مورد تحقیق دادستان های فدرال در نیویورک نهاده شده است. کار او در اوکراین در کانون استیضاح ترامپ نهاده شد. تحقیقات استیضاح فاش کرد که جولیانی و دستیارانش برای اخراج ماری یووانوویچ، سفیر آمریکا در اوکراین کوشش کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40122

به "دادستان های آمریکایی به دنبال ردگیری تعاملات وکیل شخصی ترامپ با اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان های آمریکایی به دنبال ردگیری تعاملات وکیل شخصی ترامپ با اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید