خبرنگاران ملی پوش فوتسال: برگزاری گروهی لیگ به نفع همه است

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- ملی پوش فوتسال زنان گفت: برگزاری لیگ برتر به صورت گروهی و متمرکز به نفع همه است زیرا این رقابت ها با وجود بحران کرونا زودتر تمام می گردد.

خبرنگاران ملی پوش فوتسال: برگزاری گروهی لیگ به نفع همه است

زهرا لطف آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به نظر می رسد مسوولان فدراسیون منتظر هستند تا لیگ دسته یک برگزار و 2 تیم صعود نماینده تعیین گردد. پس از آن جلسه قرعه کشی را برگزار می نمایند. بازی ها هم به صورت گروهی مانند لیگ برتر مردان برپا خواهد شد. اگر به این شیوه برگزار گردد و تیم ها به 2 گروه هفت تیمی تقسیم شوند و به صورت رفت و برگشت باشد، بهتر است زیرا لیگ زودتر به اتمام می رسد.

ملی پوش فوتسال زنان عنوان نمود: با توجه به بحران کرونا برای برگزاری لیگ و تدابیری که سازمان لیگ باید در نظر بگیرد، هیچ راهی به ذهنم نمی رسد. حتی اگر به خاطر این ویروس لیگ برتر برگزار نگردد، خیلی آسیب می بینیم و از لیگ و بازی ها دور می شویم.

وی اعلام نمود: اگر فصل گذشته لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا قطع نمی شد و برگزار می شد، شرایط بهتری داشتیم. حتی اگر بحران کرونا بدتر شده بود نباید بازی ها را قطع می کردند. باید مدیریت قوی تر می شد تا بازی ها به خوبی به خاتمه می رسید.

لطف آبادی بیان داشت: برای این فصل از سه تیم پیشنهاد داشتم. اکنون در حال مذاکره هستم و هنوز تعیین نیست که کدام تیم را انتخاب کنم.

وی همچنین در مورد افزایش دستمزدها گفت: افزایش دستمزدها چشمگیر نبوده اما تا حدی افزایش یافته است و باید با شرایط مالی پیش برویم. وقتی شرایط خیلی سخت تر می گردد بازیکنان نمی توانند با مبلغ 30 یا 40 میلیون قرارداد ببندند.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36284

به "خبرنگاران ملی پوش فوتسال: برگزاری گروهی لیگ به نفع همه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش فوتسال: برگزاری گروهی لیگ به نفع همه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید