خبرنگاران دروازه بان شاهین: برای بازگشت به ایران منتظر باز شدن مرزها هستیم

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- دروازه بان گرجستانی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: برای سفر به ایران منتظر باز شدن مرزها هستیم تا بتوانیم به تمرینات شاهین اضافه شویم.

خبرنگاران دروازه بان شاهین: برای بازگشت به ایران منتظر باز شدن مرزها هستیم

ماکسیم کویلیتایا در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به شرایطش برای بازگشت به ایران گفت: در حال حاضر در گرجستان هستم و به صورت اختصاصی تمریناتم را دنبال می کنم. منتظر هستم تا راهی برای سفر به ایران پیدا گردد و در اولین فرصت خودم را به تمرینات شاهین خواهم رساند.

وی در مورد علت تاخیر او برای سفر به ایران اضافه نمود: متاسفانه محدودیت های پروازی موجب شده تا سفر به ایران سخت گردد. منتظر هستم تا مرزها باز گردد دیگر این مسائل از دست من خارج است.

دروازه بان تیم فوتبال شاهین شهرداری در مورد شرایط لوکا گادرانی دیگر بازیکن گرج شاهین توضیح داد: او هم شرایطی مشابه من دارد. ما دوست داریم با وجود مسائلی که وجود دارد هر چه زودتر خود را به ایران برسانیم تا در تمرینات تیمی شرکت کنیم.

وی در مورد اینکه با توجه به تاخیر در ورود به ایران، آیا شرایط لازم را برای انجام مسابقه دارد یا خیر، گفت: یکی از نگرانی های اصلی ما همین است. با وجود اینکه تمرینات را به صورت اختصاصی دنبال می کنیم اما باید با سایر نفرات هم هماهنگ شویم. از طرفی نگران هستیم این مسائل تا آغاز دوباره بازی ها هم حل نگردد چرا که زمان چندانی باقی نمانده است.

دروازه بان شاهین شهرداری در مورد شرایط اقتصادی بازیکنان گفت: شرایط که خوب نیست اما در حال حاضر اولویت فقط حفظ شاهین در لیگ برتر است. با وجود مسائل تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا خطری شاهین را تهدید نکند و لیگ را در صندلی مناسبی به انتها برسانیم.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27469

به "خبرنگاران دروازه بان شاهین: برای بازگشت به ایران منتظر باز شدن مرزها هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دروازه بان شاهین: برای بازگشت به ایران منتظر باز شدن مرزها هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید