خبرنگاران اجرای طرح نذر سلامت در آستارا

به گزارش بلاگ پو، آستارا - خبرنگاران - رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از شروع اجرای طرح نذر سلامت با هدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مساجد و هیات های مذهبی اطلاع داد.

خبرنگاران اجرای طرح نذر سلامت در آستارا

حسین خورشیدی روز پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: در هر یک از مساجد و هیات های مذهبی پنج خادم جمعیت هلال احمر حضور دارند و کنترل پوشیدن ماسک و تاکید بر رعایت فاصله 2 متری در مکان های مذکور از جمله هدف های این طرح است.

وی اعلام کرد: در قالب این طرح به عزاداران ماسک اهدا شده و فشارخون و تب آنها مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرد و خیران می توانند با یاری های نقدی خود یاریگر جمعیت هلال احمر آستارا در اجرای طرح نذر سلامت باشند.

خورشیدی اظهار کرد: امروز نخستین جلسه شورای اجرایی هلال احمر آستارا در اداره این جمعیت در شهرستان برگزار گردید و استفاده از ظرفیت خیران برای ساخت خانه هلال در روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: 19 خانه هلال تا به امروز در روستاهای آستارا تاسیس شده است و هدف از راه اندازی این خانه ها ارتقای آموزش های امدادی و گسترش این آموزش ها در تمامی سطوح و تشکیل تیم های واکنش سریع برای آماده سازی مردم در زمان بروز حوادث و سوانح در روستاها می باشد.

وی گفت: جمعیت هلال احمر خدمت به مردم را وظیفه خود می داند و با بهره گیری از توان نیروها و تجهیزات امدادرسانی در این جهت گام بر می دارد و جمعیت شهرستان در سال های 95، 96 و 97 رتبه دوم را در بین شهرستان های استان به دلیل ارائه خدمات در حوزه های جوانان، داوطلبان، آموزش و امداد کسب نموده است.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33074

به "خبرنگاران اجرای طرح نذر سلامت در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای طرح نذر سلامت در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید