تشکیل کارگروه متفاوت برای فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کارگروه متفاوت و سازمان یافته ای برای پشتیبانی از تیم فوتبال پرسپولیس توسط مدیران باشگاه تشکیل شد.

تشکیل کارگروه متفاوت برای فینال لیگ قهرمانان آسیا

این کارگروه به ریاست جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه و عضویت معاونت اجرایی، مدیر بین الملل، مدیر اقتصادی، مدیر روابط عمومی، مدیر اداری و پشتیبانی، مدیر ورزشی و کادر پزشکی باشگاه و همچنین با همکاری بخش بین الملل فدراسیون فوتبال برای ایجاد فضای حمایتی و پشتیبانی کامل از پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 فعالیت های خود را شروع کرد.

در اولین جلسه این کارگروه، کلیه جوانب کار برای پشتیبانی، اعزام نفرات، حل مسائل سفر به دوحه، مشخص بهترین شرایط اسکان، تمرین و تغذیه، ایجاد زمینه های پشتیبانی و حمایت رسانه ای از تیم و … مورد آنالیز نهاده شد و وظایف بین افراد و مسئولان هر گروه تفکیک شد.

قرار است جلسات این کارگروه به صورت هفتگی ادامه یابد و اقدامات اجرا شده توسط هر بخش، در جلسه بعدی قرائت گردد.

برنامه ریزی های گسترده و کامل در این کارگروه می تواند زمینه موفقیت تیم در قطر با حمایت قاطعانه مدیران باشگاه از مربیان و بازیکنان تیم را فراهم کند و نگرانی طرفداران را به حداقل برساند.

به گزارش خبرنگاران، فینال لیگ قهرمانان آسیا روز 29 آذر بین پرسپولیس و نماینده شرق آسیا برگزار می گردد. شهر دوحه قطر میزبان ملاقات نهایی این رقابت ها است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38430

به "تشکیل کارگروه متفاوت برای فینال لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کارگروه متفاوت برای فینال لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید