تازه ترین آمار کرونا در ایران و دنیا، 155 مبتلای جدید در اصفهان اضافه شد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/اصفهان براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، 155 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان اصفهان (مجموع علوم پزشکی اصفهان و کاشان) در 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

تازه ترین آمار کرونا در ایران و دنیا، 155 مبتلای جدید در اصفهان اضافه شد

نخستین روزهای اسفندماه در ایران با شناسایی اولین نمونه های مبتلا به کرونا در قم شروع شد و تا ظهر امروز (بیست و چهارم اسفند) بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در کل استان اصفهان با شناسایی 155 نمونه جدید ابتلا به کرونا تعداد کل مبتلایان به 946 نفر رسید.

کیانوش جهانپور - سخنگوی وزارت بهداشت، اعلام نمود: کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به 12 هزار و 729 نفر رسید و متاسفانه 611 نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. خوشبختانه تا کنون 4339 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 بهبود یافته و ترخیص شده اند.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اعلام وزارت بهداشت، میانگین سنی بستری شدگان بیماری کووید- 19 در ایران، بیش از 50 سال و میانگین سنی فوت شدگان بالای 60 سال گزارش شده است.

اولین نمونه مثبت کرونا در اصفهان (دوشنبه- پنجم اسفند) اعلام شد. علاوه بر اصفهان، تعدادی از شهرستان های اصفهان نیز درگیر این بیماری هستند که سن مبتلایان به این بیماری 58 سال است.

کرونا ویروس از دسامبر 2019 در ووهان چین شیوع پیدا کرد و بر اساس آمار سایت worldometers تا به امروز کرونا 145 هزار و 821 نفر را در بیش از 125 کشور جهان درگیر نموده و 5438 نفر جان خود را از دست داده و 72 هزار و 550 نفر بهبود یافته اند. چین، ایتالیا، ایران و کره جنوبی به ترتیب بیشترین مبتلایان به این بیماری را دارند.

کووید- 19 ویروسی است که دستگاه تنفسی را نشانه می گیرد، این بیماری قابل پیشگیری است. برای پیشگیری از آن باید از تماس های غیرضروری و حضور در میان جمعیت پرهیز گردد، فاصله منطقی را با همه افراد (یک متر) رعایت و روبوسی و دست دادن های غیرضروری کنار گذاشته گردد. شستن مداوم دست ها با آب و صابون یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21804

به "تازه ترین آمار کرونا در ایران و دنیا، 155 مبتلای جدید در اصفهان اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین آمار کرونا در ایران و دنیا، 155 مبتلای جدید در اصفهان اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید