بهتر است زندگی با کرونا را یاد بگیریم، تضمینی برای ابتلا نیست

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، با اعلام سازمان لیگ رقابت های مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان تیر ماه برگزار خواهد شد و چهار تیم حاضر در این مسابقات می توانند از 17 خرداد ماه تمرینات خود را شروع نمایند.

بهتر است زندگی با کرونا را یاد بگیریم، تضمینی برای ابتلا نیست

فاطمه شریف در گفت و گو با خبرنگاران، درباره برگزاری مرحله پلی آف مسابقات با توجه به شرایط ویروس کرونا گفت: قرار است با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات از 17 خرداد ماه شروع گردد و رقابت ها در تیر ماه برگزار گردد. برگزار کردن یا عدم برگزاری رقابت ها مزیت و معایبی دارد ولی این را می دانیم مسئولان وزارت بهداشت و فدراسیون سلامت بازیکنان برایشان در اولویت واقع شده است. اگر به این نتیجه رسیده اند که مسابقات می تواند برگزار گردد حتماً به این اطمینان دست یافته اند که بیماری مهار و کنترل شده است.

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی در ادامه تاکید نمود: همانطور که در ابتدای شیوع این ویروس قوانین سختگیرانه ای اعمال شد حتماً در حال حاضر به این اطمینان رسیده اند که برگزاری رقابت ها مسئله ای ندارد. اینکه برگزاری مسابقات لزوم دارد یا خیر تشخیص آن بر عهده سازمان لیگ است و من به عنوان سرمربی نمی توانم برای فدراسیون معین تکلیف کنم.

وی ادامه داد: اما نظر شخصی من این است جذب اسپانسر در ورزش بانوان سخت است و این بیماری همچنان وجود دارد پس بهتر است زندگی کردن با کرونا را آموزش ببینیم. بسیاری از مشاغل در جامعه به حالت عادی برگشته اند حتی اماکن مذهبی نیز بازگشایی شده اند. اینکه من و بازیکنان فعالیت ورزشی نداشته باشیم نمی تواند صددرصد تضمین کند که به بیماری مبتلا نشویم چرا که سایر فعالیت های جامعه پابرجاست و قطعیتی وجود ندارد.

شریف ادامه داد: نظرم این است که تمام مسابقات مرحله پلی آف در یک شهر بی طرف و سفید برگزار گردد که حداقل رفت و آمدها کاهش یابد. البته سازمان لیگ نظرش این است که طبق روال گذشته مسابقات برگزار گردد.

سرمربی تیم فوتسال خراسان درباره شرایط آمادگی بازیکنان اضافه نمود: در این مدت بازیکنان شرایط تمرین در سالن را نداشتند و فقط طبق برنامه بدنسازی سعی کردند آمادگی نسبی خود را حفظ نمایند امیدوارم بهترین تصمیم اتخاذ گردد و هیچ بازیکن و تیمی متضرر نگردد.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26991

به "بهتر است زندگی با کرونا را یاد بگیریم، تضمینی برای ابتلا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهتر است زندگی با کرونا را یاد بگیریم، تضمینی برای ابتلا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید