این دختر 15 ساله به مدت 2 ماه می خوابد!

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: یک دختر مدرسه ای 15 ساله نتوانسته است در بیشتر امتحانات آخر سال خود شرکت کند و حتی جشن تولدش را هم از دست داده است، زیرا در تمام این مدت در خواب بوده است. استیسی کومرفورد که متولد کشور انگلستان است دچار سندرم کلین لوین است. بر اثر این بیماری او گاهی اوقات تا چند هفته به خواب می رود و به طور کامل ارتباطش با دنیای خارج قطع می گردد. استیسی چند روز پیش از آخرین خواب طولانی مدت خود که بیش از 2ماه به طول انجامید، بیدار شد. در این مدت او بیشتر امتحانات خود را از دست داد و نتوانست در جشن تولد و مهمانی های بسیاری از دوستانش شرکت کند.

این دختر 15 ساله به مدت 2 ماه می خوابد!

مادر 53 ساله او که برنی نام دارد در این باره می گوید: متاسفانه این خواب های عجیب بدون هیچ نشانه و علامتی سراغ استیسی می آید. حتی من یک بار او را در حالت خوابیده در کف آشپزخانه پیدا کردم. در تمام مدتی که استیسی در خواب است ممکن است بلند گردد و به دستشویی برود یا آب بنوشد اما تمام این کارها را در حالت خواب انجام می دهد و اصلا هوشیاری ندارد. بعد از اینکه استیسی از خواب بیدار می گردد تصور می نماید فقط یک شب خوابیده است ولی در اصل او برای چند هفته به طور کامل خواب بوده است.

به محض اینکه استیسی برای دستشویی رفتن یا آب خوردن از خواب بلند می گردد، مادرش سعی می نماید تا حد ممکن به او غذا دهد تا در این فرصت کم بخشی از احتیاج بدن این دختر به مواد غذایی تامین گردد. این شرایط باعث شده استیسی در هر دوره خواب بیش از 12 کیلوگرم وزن کم کند. علائم بیماری عجیب استیسی از سال گذشته ظاهر شده و بعد از چند ماه پزشکان تشخیص دادند این دختر به کلین لوین دچار شده است. اوایل پزشکان تصور می کردند او افسردگی دارد و بعد از مدتی احتمال ابتلای استیسی به تومور مغزی را دادند و این تشخیص های اشتباه مرتبا تکرار می شد. این شرایط آنها را هم در تشخیص بیماری ناکام گذاشته بود تا اینکه متخصصان عصب شناسی بیمارستان بچه ها بیرمنگام انتها به دلیل اصلی خواب های طولانی این دختر پی بردند. در سراسر دنیا یک هزار نفر مبتلا به این بیماری هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: برترین ها
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52249

به "این دختر 15 ساله به مدت 2 ماه می خوابد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این دختر 15 ساله به مدت 2 ماه می خوابد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید