ارسال طرح نظام اجاره داری حرفه ای به وزارت صمت

به گزارش بلاگ پو، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از ارسال طرح نظام اجاره داری حرفه ای به بعضی دستگاههای دولتی مثل وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع داد و گفت:این طرح برای اینکه به عنوان یک شغل محسوب گردد، به دستگاه های حمایتی ارسال شد.

ارسال طرح نظام اجاره داری حرفه ای به وزارت صمت

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمود محمودزاده با اشاره به اینکه طرح نظام اجاره داری حرفه ای را تمام و تکمیل کردیم، گفت: طرح نظام اجاره داری حرفه ای تکمیل شده و برای نظرخواهی به دستگاهها و نهادهای دست اندرکار ارسال شده است، اما به دلیل مسایل بهداشتی اتفاق افتاده امکان اینکه جلساتی در این خصوص داشته باشید، امکان پذیر نبوده است.

وی در پاسخ به این سئوال که طرح نظام اجاره داری حرفه ای به کدام دستگاهها ارسال شده است، خاطر نشان کرد: این طرح به یک سری دستگاههای دولتی مثل وزارت صنعت ،معدن و تجارت ارسال شده است تا این برنامه جزء یک شغل محسوب گردد.

محمودزاده با بیان اینکه علاوه بر وزارت صنعت به دستگاههای حمایتی نیز ارسال شده است، گفت: در این طرح کوشش شده است تا با استفاده نهادها و دستگاههای حمایتی آنها را وارد بحث اجاره مسکن کنیم، یعنی انها با آوردن زمین و ساخت مسکن اقدام به ساخت مسکن استیجاری نمایند.

وی ادامه داد: بعضی شرکتهای خصوصی هم وارد میدان شده و ما به آنها زمین بدهیم تا اقدام به ساخت مسکن نمایند.

محمودزاده پیشتر در خصوص اینکه آیا به غیر از طرح نظام اجاره داری، دولت طرح دیگری برای سامان دادن اجاره بهای مسکن و یاری به مستأجران در دستورکار دارد یا خیر، گفت: در خصوص وام ودیعه مسکن پیشنهاد هایی از سوی بانک مسکن ارائه شده است تا به مستأجران تسهیلات با نرخ سود 18 درصد پرداخت گردد، اما هنوز این طرح نیز در سیستم بانکی در حال پیدا کردن یک روش و یک راه حل مناسب برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن است.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21911

به "ارسال طرح نظام اجاره داری حرفه ای به وزارت صمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال طرح نظام اجاره داری حرفه ای به وزارت صمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید