52 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته به آمار کرمانشاه افزوده شد

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شناسایی 52 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در این استان اطلاع داد.

52 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته به آمار کرمانشاه افزوده شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ابراهیم صبور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروی کرونا در کرمانشاه اظهار کرد: با شناسایی 52 بیمار مبتلا به کرونا در این استان که 37 نفر مربوط به بیماران سرپایی و 15 نفر مربوط به بیماران بستری بوده، مجموع تعداد مبتلایان به کرونا به 541 نفر رسید که از این تعداد 46 جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: از مجموع تعداد مبتلایان استان 315 نفر از بیماران بستری بوده و 226 نیز از بیماران سرپایی هستند. انجام تست pcr برای بیماران سرپایی، یک کار بسیار ارزشمند توسط دانشگاه علوم پزشکی است؛ زیرا شناسایی این افراد می تواند به قطع زنجیره بیماری کرونا در جامعه یاری کند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه تا امروز یک هزار و 731 نفر بستری شدند که از این تعداد یک هزار و 528 نفر ترخیص شده و 157 نفر نیز اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: باز هم بر ماندن مردم در خانه تأکید می کنیم، به ویژه سالمندان و افرادی که دارای بیماری زمینه ای مثل بیماری های قلبی و عروقی، ریوی و سرطان هستند.

انتهای پیغام/4121/4062/

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23818

به "52 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته به آمار کرمانشاه افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "52 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته به آمار کرمانشاه افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید