گپ و گفتی از عملیات و فناوری خبرنگاران در دومین رویداد D-Talk

به گزارش بلاگ پو، دومین قسمت از برنامه D-Talk با حضور کاوه احسانی، معاون عملیات و سهیل مقدم، معاون فناوری خبرنگاران سه شنبه 27 آبان 1399 به صورت زنده برگزار گردید.

گپ و گفتی از عملیات و فناوری خبرنگاران در دومین رویداد D-Talk

این برنامه که برای دومین بار از سوی واحد منابع انسانی و ارتباطات داخلی خبرنگاران و با اجرای ناصر نیرومندی، کارشناس ارشد رویدادهای خبرنگاران برنامه ریزی و اجرا شده بود رویدادی است که می کوشد در راستای بهبود ارتباطات داخلی کارکنان خبرنگاران و افزایش آگاهی همکاران نسبت به روال ها و روندهای کسب وکار و توسعه تجارت الکترونیک و با تمرکز بر فعالیت های مختلف خبرنگاران فراوری و ارائه گردد. قسمت نخست رویداد D-Talk تابستان 1399 با حضور حمید و سعید محمدی، بنیانگذاران خبرنگاران برگزار گردیده بود و در دومین تجربه از این برنامه، دو نفر از مدیران واحدهای مختلف خبرنگاران برای یک گفتگوی محبت آمیز در خصوص وظایف و مسئولیت های خود در زندگی شخصی و حرفه ای حضور داشتند.

کاوه احسانی که هم اکنون معاون عملیات خبرنگارانست از اولین مواجهه اش با خبرنگاران و نحوه آشنایی با آن گفت و شرایط سخت بخش عملیات برای رسیدگی به بیش از 2 میلیون تنوع کالایی و راهنمایی یک تیم 4 هزار نفره از همکاران عملیات را شرح داد. همچنین سهیل مقدم که یکی از بازوهای اصلی فرایندهای فنی پشت هر کلیک و سفارش است در خصوص تجربه کار در پلتفرم های تجارت الکترونیک و پتانسیل بالای ایران در زمینه خرده فروشی اینترنتی و رقابت فزاینده در آینده این حوزه کسب وکار صحبت کرد. او که به صورت آنلاین به این رویداد ملحق شد اولین زمزمه های خبرنگاران را وقتی شنیده بود که به هنگام خرید تجهیزات الکترونیک، متوجه شد قیمت های درج شده در خبرنگاران به استانداردی برای فروشندگان تبدیل شده است. به گفته سهیل مقدم هم اکنون 205 نفر در تیم فناوری خبرنگاران فعالیت می نمایند.

برگزاری مسابقه آماده سازی یک سفارش در مدت زمان کوتاه با هدف شبیه سازی فرایند کار در مرکز پردازش خبرنگاران نیز یکی دیگر از قسمت های این برنامه بود.

رویداد D-Talk که برای دومین مرتبه در دوران شیوع ویروس کرونا برگزار گردید به رغم تمرکز بر ارتباطات درون سازمانی به وسیله مجراهای مختلف ارتباطی نظیر صفحه اینستاگرام خبرنگاران لایف، وب سایت خبرنگاران و پخش زنده آپارات اطلاع رسانی می گردد و در اختیار همه علاقه مندان به فرایندهای کاری در خبرنگاران قرار می گیرد. این اقدام واحد منابع انسانی و ارتباطات داخلی خبرنگاران با هدف انتقال و اشتراک تجربه حتی در دوران کرونا و برای بسیاری از همکاران که از راه دور کار می نمایند انجام می گردد. منتظر قسمت های بعدی این برنامه باشید.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38178

به "گپ و گفتی از عملیات و فناوری خبرنگاران در دومین رویداد D-Talk" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گپ و گفتی از عملیات و فناوری خبرنگاران در دومین رویداد D-Talk"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید