کلوپ: هیچ کس نمی توانست جلوی مانه، صلاح و ژوتا را بگیرد، لیورپول باورنکردنی بازی کرد

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد شاگردانش در پیروزی پرگل در خانه آتالانتا به خصوص سه ستاره خط حمله اش ابراز خرسندی کرد.

کلوپ: هیچ کس نمی توانست جلوی مانه، صلاح و ژوتا را بگیرد، لیورپول باورنکردنی بازی کرد

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ پس از پیروزی 5 بر صفر شب گذشته (سه شنبه) شاگردانش در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن دیو گو ژوتا مهاجم گلزن این روزهای تیم مرسی سایدی هت تریک کرد و محمد صلاح و سادیو مانه هم هر کدام یک گل زدند، به شبکه BT اسپورت گفت: این همان عملکردی بود که من می خواستم از تیمم ببینم. پسران من باورنکردنی بازی کردند، چه آنهایی که حمله می کردند و چه آنهایی که در دفاع بودند. نظم خط میانی مان و انگیزه و آمادگی آنها هم مثالزدنی بود. یک بازی کاملاً سطح بالا را از تیمم دیدم. با اینکه از خطر حملات آتالانتا آگاه بودیم، اما حتی خط دفاعی مان هم در حملات شرکت داشت.

کلوپ اضافه نمود: با اینکه پنج گل زدیم می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم، اما نباید عملکرد خوب دروازه بان مان را هم که سه واکنش کلاس دنیای داشت، فراموش کنیم. در کل می توانم بگویم که بازی واقعاً خوبی را دیدیم. این برد حاصل زحمات بازیکنانم مقابل حریفی سرسخت بود. من فکر نمی کنم که امشب هیچکس می توانست جلوی سادیو مانه، محمد صلاح و دیوگو ژوتا را بگیرد. پس این پیروزی به خاطر تاکتیک ها یا سیستم بازی مان نبود، بلکه به خاطر کار خوب تیم بود.

لیورپول با کسب این پیروزی 9 امتیازی شد و در صدر جدول گروه D نهاده شد. تیم های آتالانتا، آژاکس و میتیلند هم در رده های بعدی جدول این گروه هستند.

عملکرد خوب ژوتا سبب شده خیلی ها درباره آرایش خط حمله لیورپول و احتمال تثبیت صندلی این بازیکن پرتغالی و نیمکت نشین شدن روبرتو فیرمینو حدس نمایند.

کلوپ در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوع او را به دردسر نخواهد انداخت، گفت: عملکرد خوب هرگز برای من دردسرساز نمی گردد. تصمیم ما برای این بازی معین بود. استفاده از ژوتا در ترکیب اصلی خاطر فرم خوبی بود که او در این اواخر داشته است و ثانیاً به دلیل شیوه بازی و دفاع آتالانتا منطقی. ما باید از مهارت های دیوگو به نفع خودمان استفاده می کردیم.

وی ادامه داد: دنیا گاهی اوقات جای بدی می گردد. درست در همان لحظه که یک بازیکن دارد می درخشد ما فوراً درباره بازیکن دیگری صحبت می کنیم که 500 بازی متوالی انجام داده است. بدون فیرمینو ما الان حتی در لیگ قهرمانان هم نبودیم. او عضو تیم ماست و اگر از کلی آدم در دنیا بپرسید که چه چیزی لیورپول را خاص نموده است، آنها پاسخ خواهند داد شیوه بازی روبرتو فیرمینو. برای ما مهم است که بیش از 11 بازیکن داشته باشیم. دیوگو امشب یک بازی استثنایی انجام داد، اما بازی او هیچ چیز خاصی درباره فیرمینو نمی گوید و برای من هم دردسر نمی سازد. من بیشتر از هر چیزی از شیوه بازی بازیکنانم در این بازی خوشحالم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37181

به "کلوپ: هیچ کس نمی توانست جلوی مانه، صلاح و ژوتا را بگیرد، لیورپول باورنکردنی بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: هیچ کس نمی توانست جلوی مانه، صلاح و ژوتا را بگیرد، لیورپول باورنکردنی بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید