پیروزی دومین نامزد دموکرات ها در جورجیا در انتخابات سنا

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران : جان آساف از حزب دموکرات در انتخابات سنای ایالت جورجیای آمریکا با پیش افتادن از رقیب جمهوریخواه خود بیان کرد در این رقابت پیروز شده است.

پیروزی دومین نامزد دموکرات ها در جورجیا در انتخابات سنا

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، آسوشیتدپرس اظهار داشت، درحالی که براساس گزارش رسانه ها پیروزی رافائل وارناک، نامزد حزب دموکرات در دور دوم انتخابات سنای آمریکا در ایالت جورجیا قطعی به نظر می رسد، جان آساف هم حزبی وی نیز فاصله خود را با دیوید پردوی جمهوری خواه افزایش داده و ادعای پیروزی نموده است.

فاصله آساف با رقیب اش به بیش از 16 هزار رای افزایش یافته است و جان آسوف در یک پیغام ویدئویی از مردم ایالت جورجیا به دلیل انتخابش برای خدمت به آن ها در مجلس سنا تشکر کرد.

پیشتر خبرگزاری فرانسه گزارش داد، حزب دموکرات آمریکا در یک کرسی از دور دوم انتخابات سنا در ایالت جورجیا ادعای پیروزی کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، رافائل وارناک دموکرات که 35 هزار رأی از رقیب جمهوری خواه خود در دور دوم انتخابات مجلس سنا در جورجیا پیش افتاده بود، اعلام پیروزی کرد. شبکه ان بی سی نیوز و خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز گزارش داد که وارناک پیروز کرسی سنا خواهد بود.

انتخابات ایالت جورجیا که طی آن سرنوشت مجلس سنای آمریکا و اکثریت آن معین خواهد شد ساعاتی پیش به سرانجام رسید و شمارش آرا در حال اجرا است. در این انتخابات سرنوشت ساز دو سناتور به جامانده مجلس سنا معین خواهد شد و نتایج این انتخابات اکثریت مجلس را معین خواهد نمود که جمهوری خواه خواهد بود یا دموکرات.

اگر دموکرات ها پیروز شوند هر دو کرسی را در این انتخابات ببرند با احتساب رای کاملا هریس معاون رئیس جمهور آینده ایالات متحده به اکثریت سنا نیز تسلط پیدا خواهند کرد. در غیر اینصورت مجلس سنا همچنان در سیطره جمهوری خواستار باقی خواهد ماند.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41425

به "پیروزی دومین نامزد دموکرات ها در جورجیا در انتخابات سنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی دومین نامزد دموکرات ها در جورجیا در انتخابات سنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید