وضع تاسیسات صنعت نفت در منطقه ویژه پارس ایمن است

به گزارش بلاگ پو، با وجود وزش باد شدید و جاری شدن سیلاب در استان بوشهر، وضع تاسیسات صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ایمن گزارش شده است.

وضع تاسیسات صنعت نفت در منطقه ویژه پارس ایمن است

ابراهیم غریبی، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در گفت وگو با خبرنگار شانا بیان نمود: سیلاب امروز، نواحی شاقتصادی و مرکزی بوشهر را بیشتر درگیر کرده است و مناطق پارس1 (پارس جنوبی)، پارس2 (کنگان) و پارس3 (تنگستان) در وضع ایمن و مطلوب قرار دارند.

وی با بیان اینکه نگرانی اولیه از بابت بروز مشکل در بعضی از مجتمع های پتروشیمی استان وجود داشت، ادامه داد: خوشبختانه پتروشیمی ها هم با مسئله ای روبه رو نشدند و تنها وزش باد منجر به شکستگی شاخه های چند درخت و مسدود شدن جزئی یک جاده شد که این مشکل هم به سرعت برطرف شد.

مدیر اچ اس ئی با بیان اینکه به طور معمول در فصول پربارش سال، کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه به ریاست مدیرعامل سازمان منطقه ویژه نشست های مستمر برگزار می کند، گفت: در شرایط حاضر نیز بر اساس گزارش های هواشناسی مبنی بر جاری شدن سیلاب، منطقه در آمادگی کامل به سر می برد و تجهیزات و امکانات برای مقابله با تبعات احتاقتصادی سیلاب آماده اند.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39082

به "وضع تاسیسات صنعت نفت در منطقه ویژه پارس ایمن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضع تاسیسات صنعت نفت در منطقه ویژه پارس ایمن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید