واکنش دادستان گیلان به حواشی رای پرونده قتل رومینا اشرفی ، چرا پدر رومینا به 9 سال حبس محکوم شد؟

به گزارش بلاگ پو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان ضمن تشریح ابعاد رای پرونده قتل رومینا اشرفی گفت: پرونده قتل رومینا اشرفی توسط قضات باسابقه و به دور از هر گونه جوسازی و بر اساس ظرفیت قانونی موجود رسیدگی شده است.

واکنش دادستان گیلان به حواشی رای پرونده قتل رومینا اشرفی ، چرا پدر رومینا به 9 سال حبس محکوم شد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از میزان، مهدی فلاح میری ضمن تشریح ابعاد رای صادره برای رضا اشرفی و بهمن خاوری مطرح کرد: بر اساس رای دادگاه بدوی، قاتل رومینا اشرفی به اتهام قتل عمد از جنبه عمومی جرم به 9 سال حبس و پرداخت دیه و فرد دیگر (بهمن خاوری) به دو سال حبس و تبعید محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با تاکید بر اینکه این رای قابل فرجام خواهی است، گفت: دادگاه با توجه به ظرفیت قانونی موجود اقدام به صدور رای نموده است.

وی توضیح داد: پرونده قتل رومینا اشرفی توسط قضات باسابقه و به دور از هر گونه جوسازی و بر اساس ظرفیت قانونی موجود رسیدگی شده است.

فلاح میری در انتها تاکید نمود: قانون در حال حاضر در مورد قتل فرزند حداکثر مجازات را، حبس و دیه قرار داده و دادگاه نیز بر همین مبنا اقدام به صدور رای نموده؛ از طرفی وظیفه دستگاه قضایی اجرای قانون است و ابزار قاضی برای برقراری عدالت اجرای قانون است.

احکام دادگاه پرونده رومینا را در لینک زیر بخوانید:

  • احکام پرونده قتل رومینا اشرفی؛ 9 سال زندان برای پدر رومینا | اعتراض مادر رومینا به رأی | حکم پسری که رومینا را فراری داد چیست؟

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32886

به "واکنش دادستان گیلان به حواشی رای پرونده قتل رومینا اشرفی ، چرا پدر رومینا به 9 سال حبس محکوم شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دادستان گیلان به حواشی رای پرونده قتل رومینا اشرفی ، چرا پدر رومینا به 9 سال حبس محکوم شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید