معرفی تعدادی از خلوت ترین مناطق دنیا

به گزارش بلاگ پو، با رونق گردشگری در دنیا، افرادی وجود دارند که مایل هستند به خلوت ترین نقاط دیدنی دنیا سفر داشته باشند. این دسته از گردشگران بدنبال مناطقی دور از هیاهو و شلوغی های معمول بوده تا بتوانند سفری آرام را تجربه کنند. اگر شما نیز در لیست اینگونه گردشگران هستید و به عبارتی بدنبال یافتن آرامش بخش ترین مناطق دنیا، ما را در مقاله خلوت ترین مناطق دنیا همراهی کنید.

معرفی تعدادی از خلوت ترین مناطق دنیا

فهرست مطالب

هتل Jakes TreasureAmanoiجزیره خصوصی فری گیتکلبه BlancaneauxCalistoga Ranchهتل Las AlamandasConstance MoofushiSecret Bayهتل Nayaraاقامتگاه Clayoquot WildernessVana Belle

هتل Jakes Treasure

جامائیکا بدلیل داشتن سواحل گرمسیری و آبهای زلال، از جمله مقصدهایی است که گردشگران به راحتی از کنار آن عبور نمی نمایند و از جهتی، اقامتگاه های ساحلی موجود در این کشور در ردیف لوکس ترین اقامتگاه های جهان قرار دارند. یکی از این هتل و اقامتگاه ها، هتل ساحلی Jakes Treasure است. نکته مهم درباره این هتل، عدم وجود امکانات ارتباطی همانند خدمات تلفن ثابت و همراه، امکانات اتصال به اینترنت بوده که این هتل را از سایر مراکز همتای خود متمایز ساخته است. اگرچه موارد یاد شده در این مورد از خلوت ترین مناطق جهان یافت نمی شوند، اما مسئولین این مجموعه با برگزاری سرگرمی ها متنوع نظیر آشپزی، نقاشی و ویوگا میهمانان خود را سرگرم نموده و اوقات خوشی را برایشان فراهم می آورند.

Amanoi

در قلب ویتنام و در میان تپه های سرسبز این سرزمین، خانه و ویلای تابستانی Amanoi جا خوش نموده که این امتیاز را به گردشگران می دهد که مناظر بکر و زیبای پارک ملی Nui Chua، آبهای دریای شرق و خلیج Vinh Hy را به نظاره بنشینند و از این جاذبه های طبیعی بهره مند گردند. همچنین، بعضی از قسمتهای این مجموعه با عرشه های چوبی و استخرهای خصوصی تجهیز شده و به یکی از آرامش بخش ترین مناطق جهان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانیدخوشگذرانی در ویتنام | سفر به ویتنام، بهشتی برای گردشگران

جزیره خصوصی فری گیت

به جرات این جزیره را می توان بعنوان مکانی رویایی از نظر طبیعت دوستان و طبیعتگردان معرفی کرد. وجود هفت ساحل با 2200 لاکپشت غول پیکر از گونه الدبرا و بیش از 100 گونه پرندگان مناطق گرمسیری موجب شده که این منطقه بسیار خاص و منحصر به خود باشد. به علاوه که در این مورد از خلوت ترین نقاط دیدنی جهان اقدام به ساخت 16 استخر خصوصی نیز شده که هر کدام درون یکی از محلهای اقامتی برپا شده اند.

کلبه Blancaneaux

فرانسیس فورد کاپولا در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 میلادی به منظور گذراندن تعطیلات به همراه خانواده، سفارش ساخت این کلبه را داد و به نحوی این مکان به اقامتگاه شخصی این کارگردان مشهور فرانسوی تبدیل گشت. اما، امروزه این تفریحگاه با 20 اتاق، مسیرهای زیبا و چشم نوازی که به آبشار منتهی می شود، برای استفاده عموم بوده و به مکانی گردشگری برای تمامی طبیعت دوستان و یکی از خلوت ترین مناطق جهان تبدیل شده است.

Calistoga Ranch

کلبه هایی در دل یک تنگه در بالای دره ناپا پنهان شده که نشانه تفریحگاهی گردشگری با مساحتی بالغ بر 157 هکتاری هستند. این منطقه از کالیفرنیا بدلیل سرسبزی بی نظیری که دارد بعنوان مقصد مهمی شناخته می شود که هر گردشگری را مجذوب خود ساخته و لذت شیرین قدم زدن در میان انبوهی از تاکستانها را فراهم می کند.

هتل Las Alamandas

بدلیل به کار رفتن رنگهای متنوع و شاد در دل هتل Las Alamandas می توان نام شهر رنگها را به این هتل دنج و بی همتا اطلاق کرد. هر کدام از سوئیت های پر رنگ و نقش این هتل دارای یک تراس و حوضچه آبگرم بوده که با یک میز غذاخوری با میوه های مربوط به منطقه آراسته گشته است.

Constance Moofushi

یک جزیره خصوصی در مالدیو که به میهمان ها و گردشگران این امکان را می دهد تا در ویلایی در مجاورت ساحل سکونت گزینند یا اوقات خود را در ویلایی در قسمت فوقانی اقیانوس هند سپری نمایند که در هر دو صورت، صدای امواج چون موسیقی گوش نواز، روح و جان گردشگران را صیقل می دهد.

بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری مالدیو| کشور مالدیو کجاست؟

Secret Bay

در جنگل ساحلی جزیره هند غربی، یکی رویایی ترین، احساسی ترین و از رمانتیک ترین مقاصد گردشگری خلوت در جهان واقع شده است. Secret Bay دارای خانه های ییلاقی و ویلاهایی بوده که اجازه بهره مندی و آرامش خاطر را می دهند.

هتل Nayara

طراحی هتل نایا (Nayara) کاستاریکا الهام گرفته از کوه آتشفشان Arenal بوده و به گردشگران خود تجربه همه جانبه جنگل بارانی را هدیه می دهد؛ تجربه ای که شاید لمس آن به گشت و گذاری طولانی در دل جنگل منتهی شود. اما، ساکنان این هتل با یک شب اقامت در این تفرجگاه ضمن درک موارد یاد شده، امکان استفاده از بالکن های خصوصی را در سوئیت های خود می یابند.

بیشتر بخوانیددیدنی های کاستاریکا | جاذبه های گردشگری تراز اول کاستاریکا

اقامتگاه Clayoquot Wilderness

در نزدیکی یک روستای دور افتاده (Tofino) در کانادا، اقامتگاهی جا خوش نموده که امکان اقامتی رویایی را برای بازدیدنمایندگان خود به ارمغان می آورد. در Clayoquot Wilderness چادرهای متعددی برپا شده که میهمانان می توانند شبی را در آن صبح نمایند. نکته قابل توجه درباره این چادرها، وجود امکانات فوق العاده است.

بیشتر بخوانیددیدنی های کانادا | سرزمینی با جاذبه های حیرت انگیز در قاره آمریکا

Vana Belle

در مجاورت خلیج تایلند، اقامتگاهی بنا شده که ضمن فراهم کردن شرایط استفاده از ساحل آرام اقیانوس، دارای استخرهای خصوصی نیز هست. سوئیت و ویلاهای تعبیه شده در این منطقه از هر دو حیث حائز امتیاز بوده و همین امر، Vana Belle را بیش از پیش خاص می کند.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: همگردی
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35875

به "معرفی تعدادی از خلوت ترین مناطق دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از خلوت ترین مناطق دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید