مشاور و مدیر ستاد انتخاباتی 2016 ترامپ کناره گیری کرد

به گزارش بلاگ پو، کلیان کانوی مشاور رئیس جمهور آمریکا و مدیر ستاد انتخاباتی او در انتخابات سال 2016، اعلام نمود در انتها ماه جاری از کار در کاخ سفید استعفا می دهد.

مشاور و مدیر ستاد انتخاباتی 2016 ترامپ کناره گیری کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کلیان کانوی مدیر کارزار انتخاباتی سال 2016 دونالد ترامپ و مشاور او طی سال های ریاست جمهوری وی، از کناره گیری خود اطلاع داد.

کلیان کانوی مشاور رئیس جمهور آمریکا در سال انتخابات 2016 مدیر ستاد انتخاباتی او بود، خاطرنشان کرد در سرانجام ماه جاری میلادی از کار در کاخ سفید استعفا می دهد.

شبکه سی ان ان گزارش داد، مشاور کاخ سفید دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد به منظور تمرکز کردن روی مسائل خانوادگی و فرزندانش، در سرانجام ماه جاری میلادی از سِمت خود کناره گیری می نماید.

خانم کانوی که در سال 2016 مدیر کارزار انتخاباتی او و یکی از حامیان سرسخت ترامپ بوده است، در بیانیه اعلام استعفای خود اطلاع داد که علاوه بر او، شوهرش جورج کانوی هم از حضور و فعالیت در پروژه لینکلن استعفا می دهد و روی مسائل خانوادگی تمرکز خواهد نمود.

کلیان کانوی در یک بیانیه در این باره نوشت: من در سرانجام همین ماه از کاخ سفید منتقل خواهم شد. جورج هم دارد دست به تغییراتی می زند.

مدیر کارزار انتخاباتی ترامپ در سال 2016 اضافه کرد: ما (او و شوهرش) درباره مسائل بسیاری اختلاف نظر داریم اما بیشتر از هر چیز دیگری روی بچه هایمان اتفاق نظر داریم. چهار فرزندمان نوجوان هستند....

جورج کانوی شوهر کانوی که یک وکیل عضو حزب محافظه کار است، در سال های اخیر بارها به شدت مواضع تندی علیه ترامپ گرفته بود و در راستای همین ضدیت خود به گروه موسوم به پروژه لینکلن پیوسته بود.

پروژه لینکلن، یک گروه شامل جمهوری خواستار مخالف دونالد ترامپ است.

دقایقی قبل از بیانیه کلیان کانوی، شوهر او در پیامی توییتری خاطرنشان کرد که برای صرف زمان بیشتر به مسائل خانوادگی، به عضویت خود در پروژه لیلکلن سرانجام می دهد.

از سال 2017 و شروع ریاست جمهوری ترامپ، اظهارنظرهای تند جورج کانوی و رئیس جمهور آمریکا علیه یکدیگر بارها خبرساز شده بود

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32727

به "مشاور و مدیر ستاد انتخاباتی 2016 ترامپ کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور و مدیر ستاد انتخاباتی 2016 ترامپ کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید