مشارکت 90 درصدی استادان و دانشجویان واحد کاشمر در کلاس های مجازی

به گزارش بلاگ پو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر از مشارکت 90 درصدی استادان و دانشجویان واحد کاشمر در کلاس های مجازی اطلاع داد.

مشارکت 90 درصدی استادان و دانشجویان واحد کاشمر در کلاس های مجازی

سیدمحمد جوادموسوی در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران، درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در انجام بهینه آموزش مجازی اظهار کرد: با هماهنگی اجرا شده با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برای شروع کلاس های مجازی، زیرساخت مورد احتیاج فراهم شد و سرور مجازی این واحد دانشگاهی را نیز برای استفاده در صورت احتیاج به عنوان پشتیبان راه اندازی کردیم.

وی افزود: تجهیزات برگزاری کلاس مجازی در این واحد دانشگاهی برای استادانی که فاقد امکانات بودند، فراهم شد و به وسیله پیامک و تارنمای دانشگاه برای برگزاری کلاس ها اطلاع رسانی کردیم و برای استادان نیز کلاس آموزشی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با بیان برگزاری جلسه هماهنگی و آموزش 10 پشتیبان برای هدایت دانشجویان و استادان هنگام برگزاری کلاس های مجازی ادامه داد: همه نرم افزارهای مورد احتیاج برای استفاده از کلاس های مجازی، ویدئوها و مطالب آموزشی مورد احتیاج استادان و دانشجویان در سایت دانشگاه قرار گرفته است.

آنالیز چالش های کلاس های مجازی و حل مسائل

موسوی مطرح نمود: برگزاری جلسه آن لاین هیئت رئیسه به همراه مسئول فن اوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر و مدیران گروه ها برای آنالیز چالش های کلاس های مجازی و حل مسائل آنها به منظور افزایش رضایت مندی دانشجویان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار و در اجرای مصوبات جلسه اقدام فوری انجام شد.

وی افزود: تا به امروز 823 مورد کلاس مجازی توسط استادان این واحد دانشگاهی ارائه شده که میزان مشارکت استادان حدود 95 درصد و مشارکت دانشجویان در مجموع حدود 90 درصد بوده و با رضایت مندی بالایی کلاس ها برگزار می شوند. برنامه ریزی برگزاری کلاس های جبرانی نیز توسط استادان و با هماهنگی مدیران گروه های آموزشی در جریان است.

راه اندازی شبکه مشاوره روان شناختی و ورزشی

جوادموسوی درباره برنامه های آینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با توجه به بسترها و شرایط به وجود آمده گفت: از سامانه آموزش مجازی برای اطلاع رسانی و آموزش های سلامت برای پیشگیری از آسیب های روحی، روانی و جسمی دوران شیوع کرونا و قرنطینه با همکاری هلال احمر و اداره بهداشت و درمان شهرستان کاشمر برای دانشجویان و سایر افراد و سازمان ها استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از سامانه آموزش مجازی برای برگزاری دوره های مهارتی و آموزش های کاربردی ویژه دانش آموزان و دانشجویان و کارکنان سایر سازمان ها و ادارات متقاضی استفاده خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با تأکید بر تداوم مشارکت همکاران و دانشجویان در گروه های جهادی برای ارائه خدمات سلامت به سایر اقشار مردم از راه اندازی شبکه مشاوره روان شناختی و ورزشی اطلاع داد و به خبرنگاران گفت: با همکاری سازمان بهزیستی و ورزش و جوانان کاشمر و با توجه به مجوزهای اخذ شده توسط این واحد دانشگاهی از سازمان های ذی ربط به وسیله سامانه آموزش مجازی خدمات ارائه می دهیم.

4062/

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24193

به "مشارکت 90 درصدی استادان و دانشجویان واحد کاشمر در کلاس های مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 90 درصدی استادان و دانشجویان واحد کاشمر در کلاس های مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید