مس را نباید دست کم گرفت، گلزنی خط حمله استقلال از شنبه آغاز می گردد

به گزارش بلاگ پو، عبدالعلی چنگیز مهاجم استقلال در دهه 60 در مصاحبه با خبرنگاران درباره آغاز دوباره لیگ بیستم گفت: امیدوارم که لیگ بیستم در زمان مقرر و معین شده، آغاز گردد و به انتها برسد. سال جاری بیشتر تیم ها نفرات خوبی جذب نموده اند و هیچ کدام نمی خواهند از هفته اول برابر حریفان خود بازنده باشند. آنها مثل همواره در هفته های ابتدایی به خوبی نمی توانند برابر حریفانشان به میدان بروند زیرا هنوز ترکیب اصلی به دست نیامده و به قول قدیمی ها تیم ها هنوز جا نیفتاده اند.

مس را نباید دست کم گرفت، گلزنی خط حمله استقلال از شنبه آغاز می گردد

چنگیز در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان پس از اتفاقات بدی که در طول فصل گذشته داشتند، با کادر فنی جدید کارشان را آغاز نموده اند. محمود فکری و یارانش حدود یک ماه است که تمرین می نمایند؛ سه بازی تدارکاتی انجام داده و تقریباً آماده آغاز لیگ هستند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: اولین ملاقات تیم فوتبال استقلال با تیم مس رفسنجان است که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمده و هیچ کس شناخت خوبی از این تیم ندارد البته در چنین شرایطی بازیکنان استقلال و کادر فنی نباید مس را دستکم بگیرند؛ آنها باید با تمام قوا به مصاف حریف بروند تا بتوانند تیم را شکست داده و سه امتیاز هفته اول را از آنِ خود نمایند.

وی گفت: تیم فوتبال استقلال در چند سال گذشته امتیازات هفته های اول را به راحتی از دست می داد و این موضوع در سرانجام فصل برای آنها دردسر بزرگی به وجود می آورد، بنابراین نباید تجربه تلخ این فصل تکرار گردد بلکه آبی پوشان باید از همان ابتدا عرصه را بر حریفانشان تنگ نمایند.

چنگیز با اظهار رضایت از وجود بازیکنان باتجربه و جوان در استقلال گفت: این روزها استقلال ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جویای نام است. در تمام خطوط این تیم بازیکنان قابلی دارد؛ درون دروازه دو گلر آماده، خط دفاع منسجم و خوب، هافبک های جنگنده و گل ساز و خط حمله آتشین و پرقدرت وجود دارند. افرادی چون دیاباته، قائدی و مطهری در خط حمله باید گلزنی خود را از هفته اول آغاز نمایند؛ هر سه در فصل گذشته گل های زیادی برای استقلال زدند و معتقدند این فصل هم می توانند با توجه به شناخت بهتری که از یکدیگر پیدا کردند، عملکرد بهتری داشته باشند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در سرانجام با ابراز تأسف از نبود طرفداران در استادیوم گفت: شاید نقطه تاریک لیگ بیستم، نبود طرفداران باشد چرا که حضورشان می توانست در استادیوم گرمابخش بازی ها باشد بخصوص برای تیم هایی که طرفداران زیادی دارند. باید آرزو کنیم که هر چه زودتر دوباره شاهد آمدن تماشاگران به استادیوم باشیم زیرا فوتبال ما به این شور و حال احتیاج دارد.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37252

به "مس را نباید دست کم گرفت، گلزنی خط حمله استقلال از شنبه آغاز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس را نباید دست کم گرفت، گلزنی خط حمله استقلال از شنبه آغاز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید