مردم از والیبال انتظار رشد جهانی دارند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، علی اصغر مونسان در نشست هیأت رئیسه فدراسیون که عصر امروز (سه شنبه) برگزار گشت، اضافه نمود: والیبال کار سختی در المپیک پیش رو دارد، چون سطح توقع مردم از این رشته ورزشی، بسیار بالاست.

مردم از والیبال انتظار رشد جهانی دارند

وی با بیان این که مردم حاضر نیستند والیبال برابر هیچ تیمی نتیجه را واگذار کند، شرح داد: پس از حضور مجدد داورزنی در فدراسیون والیبال، مردم توقع اوج گیری دوباره این رشته ورزشی را دارند و با توجه به مباحث مطرح شده در نشست هیأت رئیسه، تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی جدید نیز کار سختی خواهد بود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون والیبال ادامه داد: مردم حتی توقع دارند تیم ملی والیبال ایران برابر تیم های اول و دوم جهان نیز برنده مسابقه شود و بنابراین، ریسک زیادی برای انتخاب سرمربی پیش رو دارید.

وی تاکید کرد: استفاده از مربیان بزرگ جهان، بار روانی خاص خود را برای موفقیت تیم ملی والیبال ایران به همراه خواهد داشت و نتیجه نگرفتن والیبال در المپیک، در هر شرایطی برای مردم مورد قبول نیست.

مونسان با یادآوری این که بازی های المپیک بسیار مهم است اما مردم والیبال را در سال های آینده نیز همراه با رشد جایگاهش در جهان می خواهند، گفت: امیدوارم در آینده دوباره شاهد اتفاقات خوش برای این رشته ورزشی باشیم.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27475

به "مردم از والیبال انتظار رشد جهانی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم از والیبال انتظار رشد جهانی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید