مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه : دفترچه درمانی بیمه سلامت از اردیبهشت سال آینده حذف می گردد

به گزارش بلاگ پو، کیومرث مظفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: باهدف استقرار نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در مراکز درمانی استان دفترچه درمانی بیمه سلامت از اردیبهشت سال آینده حذف می گردد.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه : دفترچه درمانی بیمه سلامت از اردیبهشت سال آینده حذف می گردد

وی اضافه نمود: دفترچه کاغذی بیمه سلامت به جز دفترچه بیماران خاص، بصورت 6 برگی صادرمی گردد،

وی گفت: دفترچه بیماران خاص تالاسمی، هموفیلی، ام اس و دیالیزی تا ابتدای اردیبهشت ماه سال 1400 صادر می گردد.

مظفری با بیان اینکه هم اکنون نسخه نویسی الکترونیک در تمامی بیمارستان های استان قابل انجام است، گفت: بیمه شدگان در صورت هرگونه ابهام و سئوال می توانند در شهرستان های تابعه با اداره بیمه سلامت شهرستان و در شهرستان کرمانشاه با شماره تلفن: 37246243 - داخلی 220 (در ساعت های اداری) تماس بگیرند.

او با بیان اینکه از سال آینده تنها به وسیله نسخه نویسی الکترونیک و با ارایه کد ملی بیمه شده، نسخ تجویزی سرپایی و بستری بیمه شدگان در همه مراکز طرف قرارداد (درمانگاه ها، مطب پزشکان، داروخانه ها و آزمایشگاه) اعم از دانشگاهی و غیردانشگاهی به وسیله سامانه های الکترونیکی به ذینفعان ارایه می گردد.

بیمه سلامت کرمانشاه 2 هزار و 220 بیمار خاص زیرپوشش دارد که ماهیانه برای بستری و درمان آنها 2 میلیارد و 500 میلیون تومان پرداخت می گردد.

بیمه سلامت کرمانشاه، یک میلیون و 250 هزار نفر یعنی 60 درصد از جمعیت استان را در قالب پنج صندوق بیمه ای شامل، صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر، صندوق بیمه همگانی رایگان، صندوق ایرانیان و صندوق سایر اقشار زیرپوشش دارد.

استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 14 شهرستان، 86 دهستان و 2 هزار و 595 آبادی دارد و 2.4 درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد 75 درصد در نقاط شهری و 25 درصد در نقاط روستایی زندگی می نمایند.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44841

به "مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه : دفترچه درمانی بیمه سلامت از اردیبهشت سال آینده حذف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه : دفترچه درمانی بیمه سلامت از اردیبهشت سال آینده حذف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید