مخالفت پیکه با از سرگیری لالیگا در تاریخ 23 خرداد

به گزارش بلاگ پو، مدافع تیم فوتبال بارسلونا با از سرگیری بازی های لالیگا در اواخر خرداد ماه مخالف است.

مخالفت پیکه با از سرگیری لالیگا در تاریخ 23 خرداد

به گزارش خبرنگاران، خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا روز گذشته (یکشنبه) گفت تاریخ پیشنهادی از سرگیری این مسابقات 12 ژوئن (23 خرداد) است، هرچند برگزاری بازی های به جامانده رقابت های این فصل بستگی به تأیید مقامات بهداشت اسپانیا دارد. برگزاری رقابت های لالیگای اسپانیا از ماه مارس (اواخر اسفند ماه) در پی آغاز ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمده است، اما حالا چند روزی می گردد که تیم های لالیگایی با رعایت پروتکل های بهداشتی مجوز تمرین را پیدا نموده اند.

جرارد پیکه که مخالف از سرگیری زودهنگام بازی های به جامانده فصل 20-2019 لالیگاست، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی مووی استار اسپانیا گفت: درک می کنم چرا سازمان لالیگا علاقه مند است تا لیگ را به خاتمه برساند، چون چیزهای زیادی در معرض خطر است. با وجود اینکه ما صدرنشین لالیگا هستیم، اما قهرمان اعلام شدن ما با مختومه شدن مسابقات هم زشت خواهد بود.

وی اضافه کرد: شنیدم که خاویر تباس درباره از سرگیری مسابقات لالیگا از تاریخ 12 ژوئن صحبت نموده است... ما مدت طولانی (در حدود دو ماه) خارج از شرایط بازی و تمرین بوده ایم و باید این را به خاطر داشته باشیم که احتیاج به آمادگی خوبی داریم تا از خطر مصدومیت پیشگیری کنیم. اگر نظر من را بخواهید، باید بگویم برگزاری بازی ها چند روز دیرتر به ما لطمه ای نمی زند.

مدافع بارسلونا صحبت های خود را این طور ادامه داد: مسئولان به خوبی ما را از تمامی امور مطلع نموده اند، خاویر تباس هم ساعت های زیادی را وقف این کار نموده است. افرادی هستند که از شرایط موجود می ترسند و مهم است که همه از پروتکل های بهداشتی با جزئیات کامل پیروی نمایند. قطعاً تمرین گروهی خیلی بهتر است، اما در حال حاضر باید خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم.

بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا از روز آدینه به تمرینات بازگشته اند و برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بازیکنان این تیم به سه دسته تقسیم شده اند و در سه زمین مجرا تمرین می نمایند که همین باعث شده تا پیکه هنوز لیونل مسی، هم تیمی آرژانتینی اش را در تمرینات ندیده باشد.

پیکه در این خصوص گفت: من تماسی با لیونل مسی در زمین نداشته ام و تنها به وسیله موبایل با هم در تماس بوده ایم. حتی تمرین کردن مسی را ندیده ام و تنها در پارکینگ بارها یکدیگر را دیده ایم. ما در زمین های متفاوتی تمرین می کنیم و من با سرخی روبرتو و سرخیو بوسکتس با هم در یک زمین تمرین می کنیم، اما از هم جدا هستیم.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26135

به "مخالفت پیکه با از سرگیری لالیگا در تاریخ 23 خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت پیکه با از سرگیری لالیگا در تاریخ 23 خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید