محمدی: تمرکزمان باید روی تقویم داخلی باشد، فاصله زمانی خوبی تا المپیک داریم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: در عین حال که انگیزه کشتی گیران باید حفظ گردد، باید به اهداف مان نیز برسیم.

محمدی: تمرکزمان باید روی تقویم داخلی باشد، فاصله زمانی خوبی تا المپیک داریم

غلامرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شرایط جدیدی که برای مسابقات گزینشی و المپیک 2020 اعلام شده است، گفت: به هرحال موضوع برای همه جهان یکسان است. ما هم باید برنامه ریزی داشته باشیم، برای مسابقات قهرمان کشوری، انتخابی، جام تختی و تورنمنت هایی که می گردد در آنها شرکت کرد و مسابقات گزینشی هم به همان موعد قبلی در فروردین و اردیبهشت، به سال آینده موکول شده است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با مهم دانستن تنظیم تقویم داخلی تأکید کرد: چیزی که برای ما خیلی اهمیت دارد، تقویم داخلی مان است، اینکه به چه صورتی قرار است باشد. جمع کردن دوباره بچه ها و مسابقات داخلی که قرار است برگزار کنیم، همه اینها مربوط می گردد به اینکه چه زمانی کرونا تحت کنترل در خواهد آمد و باید ببینیم این ویروس تا چه زمانی ادامه دارد تا بعد از آن برنامه ها را اجرا کنیم. هنوز در این خصوص جلسه ای نداشته ایم. تمرکز ما فعلاً باید روی تقویم داخلی مان باشد.

وی با اشاره به اینکه با شاگردانش در ارتباط است، گفت: کم و بیش با بچه ها در ارتباطیم. به هرحال یک موضوع به صورت کلی در حال اجرا است و ما هم در جریان کار بچه ها هستیم. آنها بیشتر تمرین بدنسازی انجام می دهند، بچه هایی در این جهت همراه ما بودند و در چارچوب برنامه های کادر فنی حرکت کردند. باید انگیزه در بین بچه ها تقویت گردد و در عین حال نیز حس رقابت به وجود آید. ما فاصله زمانی نسبتاً خوبی تا المپیک داریم.

محمدی در خصوص اینکه چطور می گردد مانع از کاهش انگیزه ها در بین کشتی گیران به دلیل تعویق المپیک شد، توضیح داد: موضوع خیلی حساس شده است. حالا باید جلو برویم و امکان برگزاری اردو برای ما مهیا گردد. در عین حال که انگیزه کشتی گیران باید حفظ گردد، باید به اهداف مان نیز برسیم. کنار آمدن با این موضوعات خیلی مهم است و برنامه ریزی در آن خیلی تأثیر دارد.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23528

به "محمدی: تمرکزمان باید روی تقویم داخلی باشد، فاصله زمانی خوبی تا المپیک داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: تمرکزمان باید روی تقویم داخلی باشد، فاصله زمانی خوبی تا المپیک داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید