لسترسیتی سومین شکست فصل آرسنال را رقم زد

به گزارش بلاگ پو، دیدارهای سومین شب از هفته ششم لیگ برتر انگلیس با شکست خانگی توپچی های لندن مقابل روباه ها به پایان رسید.

لسترسیتی سومین شکست فصل آرسنال را رقم زد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آخرین بازی شب سوم از هفته ششم لیگ برتر انگلیس، یکشنبه شب در ورزشگاه امارات لندن تیم فوتبال آرسنال مقابل میهمان خود لسترسیتی با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد و برای سومین بار در این فصل از لیگ برتر متحمل باخت شد.

در این بازی تا دقیقه 80 هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا اینکه در یک ضدحمله چنگیز اوندر با ارسالی از سمت چپ توپ را روی سر جیمی واردی فرستاد و این مهاجم انگلیسی هم دروازه آرسنال را باز کرد.

با نتیجه ای که رقم خورد آرسنال سومین شکست خود در ششمین بازی اش را متحمل شد و با 9 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر قرار گرفت. لسترسیتی اما با ثبت چهارمین پیروزی اش 12 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به لیدزیونایتد به رده چهارم جدول صعود کرد.

هفته ششم لیگ برتر انگلیس امروز (دوشنبه) با دو بازی به سرانجام می رسد که در بازی نخست از ساعت 21 تیم برایتون میزبان وست بروموویچ خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:30 تاتنهام در خانه برنلی به میدان می رود.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36352

به "لسترسیتی سومین شکست فصل آرسنال را رقم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لسترسیتی سومین شکست فصل آرسنال را رقم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید