شکستن قرنطینه برای شرکت در مراسم عزاداری و تشییع جسد گاو!

به گزارش بلاگ پو، حدود 200 هندوستانی برای شرکت در مراسم عزاداری و تشییع جسد یک گاو اقدام به شکستن قرنطینه و حضور در این مراسم کردند.

شکستن قرنطینه برای شرکت در مراسم عزاداری و تشییع جسد گاو!

به گزارش خبرنگار، از شیوع کرونا در دنیا چند ماهی می گذرد. این ویروس تا به امروز در بیش از 210 کشور مشاهده شده و بیش از 2 میلیون نفر را در دنیا آلوده نموده است. همچنین تا به امروز نزدیک به 150 هزار نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند. کشور های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و آلمان دارای بیشترین مبتلایان به کرونا در دنیا هستند.

کشور هند نیز یکی از کشور هایی است که درگیر کرونا شده است. تا به امروز در این کشور میلیاردی بیش از 13 هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند که حدود 500 نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. دولت هند پس از شیوع کرونا در این کشور به مدت 21 روز اقدام به اِعمال قرنطینه سراسری کرد. اما به تازگی اقدام عجیب گروهی از شهروندان این کشور در شکستن قرنطینه و حضور در مراسم عزاداری و تشییع جسد یک گاو به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

در این مراسم عجیب که با اجرای سنت های مرسوم و از جمله آتش بازی نیز همراه بود حدود 200 عزادار در خاکسپاری مولی که یکشنبه جانش را از دست داده بود حضور داشتند. مرگ این گاو موجب حزن و اندوه بسیاری از افراد محلی شد. این مراسم در دهکده مادورای واقع در جنوب ایالت تامیل نادو برگزار گردید.

: صحنه عجیبی در پارک که خشم پرستار را برانگیخت!

در تصاویری که از این مراسم تهیه و منتشر شده است عزاداران را در حال ادای احترام به مولی و همچنین در صحنه دیگر در حال تشییع جسد این گاو به محل دفن آن نشان می دهد. کالوبامباریا ، یکی از افراد محلی در این باره گفت: زنان از شنیدن مرگ این گاو گریه کردند. مرگ مولی موجب حزن و اندوه بسیاری از افراد محلی شد. اگر شرایط قرنطینه حاکم نبود مطمئنا شاهد یک کارناوال بزرگ (حضور گسترده مردم در این مراسم) بودیم.

پلیس هند شکایتی را بر علیه هفت فرد محلی که قانون تجمع بیش از 5 نفر را زیر پا گذاشته اند مطرح نموده است.

لازم به ذکر است؛ برگزاری این مراسم عجیب در این ایالت در حالی خبرساز می گردد که تا به امروز در این ایالت هند 1242 نفر به کرونا مبتلا شده اند که 14 نفر از آن ها جان خود را از دست داده اند.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24209

به "شکستن قرنطینه برای شرکت در مراسم عزاداری و تشییع جسد گاو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکستن قرنطینه برای شرکت در مراسم عزاداری و تشییع جسد گاو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید