سیاوشی: هندبال سپاهان همچنان مدعی قهرمانی است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در ادامه دور رفت سی و سومین دوره رقابت های هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان و در چهارمین روز مسابقات، تیم مس کرمان مدعی قهرمانی توانست برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان به رجحان برسد و با این پیروزی صدرنشین گروه خود گردد. تیم مس کرمان با نتیجه 21 بر 19 پیروز این میدان بود.

سیاوشی: هندبال سپاهان همچنان مدعی قهرمانی است

محمد سیاوشی دروازه بان ملی پوش تیم هندبال سپاهان اصفهان در خصوص بازی تیمش برابر تیم مس کرمان و باخت در این ملاقات حساس گفت: بازی قشنگی بود و امیدوارم همه از این هندبال لذت برده باشند. به هر حال تیم مس مدعی قهرمانی است و سال جاری هم تیم قدرتمندی دارد. این تیم سال قبل قهرمان بوده و بازیکنان زیاد و کادر فنی و مربیان خوبی دارد.

وی ادامه داد: می توانم بگویم که نتیجه می توانست بهتر از این باشد. ما توپ های زیادی را از دست دادیم. مثل بازی گذشته اشتباهات زیادی داشتیم و این مسائل باید در تمرینات درست گردد تا در مرحله بعدی شرایط بهتری داشته باشیم.

بازیکن تیم سپاهان اصفهان تاکید نمود: سپاهان مدعی قهرمانی است و اسم سپاهان که می آید نام هندبال شکوفا می گردد. بالاخره باید این طور باشد. ما با این دو باخت نمی مانیم و بازی های برگشت را هم داریم و خودمان را بالا می کشیم و با قدرت ادامه می دهیم.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35749

به "سیاوشی: هندبال سپاهان همچنان مدعی قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاوشی: هندبال سپاهان همچنان مدعی قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید