سازمان جهانی بهداشت: برای شکست کرونا، تنها قرنطینه کافی نیست

به گزارش بلاگ پو، مایک رایان کارشناس ارشد سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که کشورهای جهان به ویژه اروپا قاره ای که اکنون بیشترین تاثیر را از ویروس کرونا پذیرفته است، نمی توانند تنها با قرنطینه خانگی کرونا را شکست دهند.

سازمان جهانی بهداشت: برای شکست کرونا، تنها قرنطینه کافی نیست

به گزارش ایرنا از دویچه وله، رایان کارشناس امور اضطراری در سازمان جهانی بهداشت در مصاحبه با بی بی سی گفت: برقراری قرنطینه خانگی به تنهایی برای شکست کرونا کافی نیست، به اتخاذ تدابیر بهداشت عمومی برای جلوگیری از شیوع مجدد این ویروس نیاز داریم.

وی تاکید کرد: چیزی که واقعا لازم است بر روی آن تمرکز کنیم، تشخیص افراد ناقل ، مبتلا به کرونا و افرادی که با آنان در تماس بوده و جداسازی آنها است.

این کارشناس سازمان جهانی بهداشت افزود: اگر تدابیر قوی برای رعایت بهداشت عمومی وجود نداشته باشد، خطر واقعی این است که با لغو قرنطینه و محدودیت های رفت و آمد، ویروس مجددا ظهور پیدا کند و گسترش یابد.

رایان گفت: چین ، سنگاپور و کره جنوبی همراه با اعمال محدودیت ها اقدامات سختی را برای غربالگری و یافتن افراد مشکوک انجام داده اند و این الگو را اروپا هم که سازمان جهانی بهداشت گفته بجای آسیا مرکز شیوع کرونا شده است، باید پیروی کند.

وی شرح داد: به مجرد اینکه از بحران کرونا عبور کنید باید این ویروس را تعقیب کرده و به نبرد با آن ادامه دهیم.

این کارشناس سازمان جهانی بهداشت در پاسخ به سوالی درباره زمان لازم برای تهیه واکسن کرونا به برخی تجربه ها و تلاش ها در انگلیس و آمریکا و کشورهای دیگر اشاره و تاکید کرد که مردم باید واقع بین باشند.

رایان افزود: باید مطمئن باشیم که هر واکسنی کاملا بی خطر است، از حداقل یک سال صحبت می کنیم مهم این است که اکنون باید به وظایف خود برای مهار وشکست کرونا متمرکز شویم.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: عصر ایران
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22543

به "سازمان جهانی بهداشت: برای شکست کرونا، تنها قرنطینه کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی بهداشت: برای شکست کرونا، تنها قرنطینه کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید