دیدار بایدن با رهبران سیاهپوستان آمریکا

به گزارش بلاگ پو، نامزد پیشتاز حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در دیدار با رهبران سیاهپوستان آمریکا بار دیگر عملکرد دونالد ترامپ را به شدت محکوم کرده است.

دیدار بایدن با رهبران سیاهپوستان آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در دیدار با رهبران سیاهپوستان که به خاطر قتل جورج فلوید برگزار شده بود، عملکرد دونالد ترامپ را محکوم و از بی عدالتی و نژادپرستی در ایالات متحده به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، بایدن در این دیدار به رهبران سیاسی و دینی سیاهپوستان آمریکا وعده داده است که مسائل اقتصادی و معیشتی آنها را با ارائه یک طرح حل و فصل کند.

وی در این دیدار که در ایالت دلاور انجام شد به رهبران سیاهپوستان آمریکا وعده داد تا در صورت موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر و راهیابی به کاخ سفید، در مدت 100 روز یک هیئت ویژه را برای نظارت بر عملکرد پلیس تشکیل دهد.

این دیدار با حضور 12 نفر از رهبران سیاهپوستان آمریکا در کلیسایی در شهر ویلمینگتون برگزار گشت. بایدن در این دیدار گفت: به زودی یک طرح اقتصادی برای رسیدگی به شرایط بد معیشتی سیاهپوستان در بحبوحه شیوع ویروس کرونا ارائه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این طرح اقتصادی شامل حمایت از سیاهپوستان برای تامین مسکن، آموزش و سرمایه است. می خواهیم مطمئن شویم که بهبود شرایط اقتصادی، نژادپرستی بنیادین در آمریکا را برطرف خواهد کرد.

رهبران سیاهپوست آمریکا نیز در این دیدار از بایدن خواستند تا یک سیاهپوست را به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب کند.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27564

به "دیدار بایدن با رهبران سیاهپوستان آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار بایدن با رهبران سیاهپوستان آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید