درخواست عضو فراکسیون زنان درباره دسترسی دلالان به وام ازدواج

به گزارش بلاگ پو، ذوالقدر، از وزارت ورزش و جوانان و بانک مرکزی خواست تا جهت بستن دست دلالان و کلاهبرداران به موضوع انتشار آگهی فروش وام ازدواج به طور جدی ورود پیدا کنند.

درخواست عضو فراکسیون زنان درباره دسترسی دلالان به وام ازدواج

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سیده فاطمه ذوالقدر در تایید انتشار خبری از سوی معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان مبنی بر لزوم برخورد قانونی با منتشرکنندگان آگهی های فروش وام ازدواج در فضای مجازی، گفت: متاسفانه در خصوص اعطای تسهیلات وام ازدواج برخی دلالان با ادعای کمک برای تسهیل فرایند دریافت این وام، اقدام به فریب خانواده ها کرده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می کنند.

بانک ها بدون اعمال سختگیری وام ازدواج را پرداخت می کنند

کننده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نوع سوءاستفاده ها در حالی صورت می گیرد که اصلا نیازی به این کار نیست، چرا که اعطای تسهیلات وام ازدواج فرایند قانونی مشخصی دارد که باید در یک بازه زمانی معین طی شود و براساس دستورات صادر شده نیز بانک ها باید از سختگیری در این مورد اجتناب ورزند.

زوج ها برای دریافت وام ازدواج تنها از طریق سامانه بانک مرکزی اقدام کنند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شرح داد: خانواده ها باید با هوشکمک کامل مانع از ایجاد مجالی برای سوءاستفاده کنندگان در خصوص دریافت تسهیلات وام ازدواج شوند و برای تحقق این مهم نیز می توانند برای دریافت این وام تنها از طریق شعب و سامانه ای که بانک مرکزی اعلام کرده است، اقدام کنند.

این کننده مردم در مجلس دهم، با اشاره به تبعات رواج این قبیل کلاهبرداری ها در سطح جامعه، تاکید کرد: ممانعت از برخورد با سوءاستفاده کنندگانی که اقدام به انتشار آگهی فروش تسهیلات وام ازدواج می کنند باعث رواج این نوع کلاهبرداری شده که هم به زوج ها آسیب می رساند و هم زمینه بی اعتمادی نسبت به بانک ها را فراهم می کند.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هم اکنون این امری ضروری است که وزارت ورزش و جوانان و بانک مرکزی در این زمینه ورود پیدا کرده و با پیگیری و نظارت دقیق دست دلالان را کوتاه کرده و مانع از تداوم استفاده از این روش شوند.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25132

به "درخواست عضو فراکسیون زنان درباره دسترسی دلالان به وام ازدواج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست عضو فراکسیون زنان درباره دسترسی دلالان به وام ازدواج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید