خودران ها به کنترل کرونا در چین یاری می نمایند

به گزارش بلاگ پو، تحویل کالا توسط خودروهای خودران، در اثر شیوع ویروس کرونا افزایش یافته زیرا این دستگاه تماس فیزیکی مشتریان با یکدیگر را متوقف می نماید.

خودران ها به کنترل کرونا در چین یاری می نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، تحویل کالا توسط خودروهای خودران، در اثر شیوع ویروس کرونا افزایش یافته زیرا این دستگاه تماس فیزیکی مشتریان با یکدیگر را متوقف می نماید.

از زمان شیوع این ویروس، چین محدودیت های وسایل نقلیه خودران را کاهش داده تا به کنترل شیوع ویروس کرونا یاری کند.

اکنون، یک سرویس تحویل بدون راننده در حال تهیه کالاها و مواد غذایی بدون تماس انسان است؛ همچنین در مواقع کمبود نیروی کار مورد استفاده قرار می گیرد.

این سرویس ویژه خودران نئولیکس نام دارد؛ نئولیکس در شرایطی که بسیاری از شرکت های چین تعطیل شده و نیروی کار در قرنطینه به سر می برند توانسته به میزان قابل توجهی به کاهش رفت و آمدهای انسانی و تماس افراد یاری کند.

این خودران مستقل برای تحویل تجهیزات پزشکی، ضد عفونی کردن خیابان ها و تحویل غذا به افرادی که در قلب این شیوع قرار دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

یو Enyuan بنیانگذار این فناوری در مصاحبه با بلومبرگ گفت: این استارت آپ در دو ماه گذشته سفارشاتی برای بیش از 200 دستگاه خودرو داشته است و قبل از آن، از ماه مه 125 دستگاه فراوری نموده بود.

وانت های کوچک که در اصل ربات های چهار چرخ هستند قادر به حرکت در محیط خود هستند؛ چین محدودیت هایی برای استفاده از چنین وسایل نقلیه را در گذشته اعمال نموده بود که در حال حاضر این محدودیت ها به دلیل کاهش نیروی کار و شیوع کرونا برداشته شده است.

یو همچنین گفت: درک مردم نسبت به تحویل بدون راننده یک تغییر کامل 180 درجه داشت؛ مردم می دانند که چنین وسایل نقلیه می توانند کارهایی را انجام دهند که انجام آنها برای انسان خطرناک است.

به نظر می رسد، طی 10 سال آینده به وسیله خدمات بدون راننده، یک میلیارد تحویل در چین انجام گردد.

انتهای پیغام/

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21975

به "خودران ها به کنترل کرونا در چین یاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودران ها به کنترل کرونا در چین یاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید