خبرنگاران هوای زنجان به شرایط سالم رسید

به گزارش بلاگ پو، زنجان - خبرنگاران - معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: آلایندگی هوای این استان از عصر روز یکشنبه /هفتم اردیبهشت ماه/ به شرایط سالم رسید.

خبرنگاران هوای زنجان به شرایط سالم رسید

علی اسدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: در زمان حاضر شاخص کیفیت هوای این استان 50 است که این شرایط برای تمام گروه ها و افراد سالم محسوب می شود.

وی با بیان اینکه حوالی ساعت 10 صبح روز گذشته، شاخص کیفیت هوای زنجان 107 بود که نزدیک ساعت 14 بعدازظهر به رقم 144 رسید، گفت: از ساعت 15 به بعد میزان آلایندگی هوای زنجان کم کم فرایند کاهشی به خود گرفت و به شرایط سالم رسید.

اسدی افزود: روز گذشته، ذرات PM10 (ذرات با قطر کوچکتر از 10 میکرومتر) آلاینده مسوؤل هوای این استان بود و طبق بررسی های به عمل آمده، شرایط حاکم بر هوای این استان نیز منشاء خارجی داشت.

وی گفت: شاخص هوا از صفر تا 50 خوب، 50 تا 100 سالم، 100 تا 150 ناسالم برای گروه های حساس، 150 تا 200 ناسالم برای تمام افراد، 200 تا 300 خیلی ناسالم و 300 به بالا در حد خطرناک است.

حسین سلطانی، ارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان، روز شنبه /ششم اردیبهشت ماه/ از ورود توده گرد و غبار به این استان خبر داده و گفت: با ورود این توده شکل گرفته از کشور عراق به ایران، کیفیت هوای زنجان نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25071

به "خبرنگاران هوای زنجان به شرایط سالم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هوای زنجان به شرایط سالم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید