جمع آوری غرفه های عرضه ماهی و تزئینات نوروزی

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار و سامان دهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: توجه به درخواست شهروندان و تصمیم ستاد بحران و برای رعایت بهداشت جامعه، تصمیم بر این شد که غرفه های عرضه ماهی و تزئیات نوروزی تا امروز کار خود را انتها دهند و از سطح شهر جمع آوری شوند.

جمع آوری غرفه های عرضه ماهی و تزئینات نوروزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، علیرضا مظفری اظهار کرد: سال جاری با توجه به شیوع کرونا ویروس و امکان وجود خطر برای سلامت و بهداشت عمومی این غرفه ها با محدودیت در سطح شهر ایجاد شدند، اما در راه اندازی همین تعداد اندک نیز با دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان هماهنگی صورت گرفت و مجوزهای لازم اخذ شد.

مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار و سامان دهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: مام نکات بهداشتی و دستورالعمل های لازم در راه اندازی و فعالیت این غرفه ها رعایت شد، همچنین امکانات و اقلام موجود در این غرفه ها به صورت مستمر ضدعفونی شدند.

مظفری گفت: با این وجود با توجه به درخواست شهروندان و تصمیم ستاد بحران تصمیم بر این شد که این غرفه ها تا امروز پنج شنبه به کار خود خاتمه دهند و از سطح شهر جمع آوری شوند.

وی بیان نمود: مهم ترین اصل و اولویت در فعالیت های شهرداری و سازمان میادین حفظ سلامت و بهداشت عمومی است و این اقدام در همین زمینه صورت می گیرد.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22221

به "جمع آوری غرفه های عرضه ماهی و تزئینات نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری غرفه های عرضه ماهی و تزئینات نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید