جزئیات طرح الزام موجران به تمدید اتوماتیک 6 ماهه قرارداد مستاجران

به گزارش بلاگ پو، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از ارسال طرح الزام موجران به تمدید اتوماتیک 6 ماهه قراردادهای فعلی رهن و اجاره، به هیات دولت اطلاع داد.

جزئیات طرح الزام موجران به تمدید اتوماتیک 6 ماهه قرارداد مستاجران

به گزارش خبرنگاران مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی نوشت: محمود محمودزاده در مورد تمهیدات وزارت راه و شهرسازی برای مستأجران گفت: با توجه به بحران کرونا و شیوع این بیماری همه گیر و نگرانی مردم از نقل و انتقال به واحدهای جدید و همچنین مسائلی که در مورد اجاره بها ایجاد شده است، وزارت راه و شهرسازی مصوبه پیشنهادی را برای دولت به منظور تمدید اتوماتیک 6 ماهه اجاره نامه مستأجران، ارائه نموده است.

معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه مستأجران در حال حاضر امکان جابه جایی ندارند، اضافه کرد: هم اکنون امکان دید و بازدید از واحدهای مسکونی فراهم نیست و در عین حال منابع درآمدی اکثریت مردم کاهش چشمگیری داشته است که این مساله به ویژه در کلانشهرها مسائل عدیده ای را برای شهروندان ایجاد نموده است. به همین منظور این پیشنهاد از سوی وزارت راه و شهرسازی برای تصویب در دولت و الزام آور شدن آن در دست آنالیز قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از دیگر اقداماتی که در معاونت مسکن و ساختمان در دست پیگیری واقع شده است را طرح جامع مدیریت صنعت ساختمان گفت و شرح داد: طرح جامع مدیریت صنعت ساختمان کشور مراحل نهایی خود را طی می نماید. در این طرح به این شیوه برنامه ریزی شده است تا تمامی بازیگران صنعت ساختمان از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی تا سایر بخش ها، جایگاهشان در این صنعت مشخص گردد.

محمودزاده اجرایی و عملیاتی شدن این قبیل از طرح ها، را ارتقای شرایط مالی کشور دانست و گفت: با توجه به اقتصاد بعد از نفت و شرایطی که هم اکنون با آن روبرو هستیم و ضرورت این مهم، به نظر می رسد که باید توجه ویژه تری نسبت به مسکن و سرمایه گذاری در این بخش و سهیم کردن افراد بیشتر در آن مدنظر قرار گیرد و در برنامه ریزی ها لحاظ شده و اجرایی و عملیاتی گردد.

  • پیش بینی نرخ اجاره بها مسکن در سال 99 | گرانی در کمین بازار اجاره

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24826

به "جزئیات طرح الزام موجران به تمدید اتوماتیک 6 ماهه قرارداد مستاجران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات طرح الزام موجران به تمدید اتوماتیک 6 ماهه قرارداد مستاجران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید