جریمه استقلال، پرسپولیس، شهر خودرو، گل محمدی و علیپور با حکم AFC

به گزارش بلاگ پو، کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه های استقلال، پرسپولیس و شهر خودروی ایران و نیز سرمربی و بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را جریمه کرد.

جریمه استقلال، پرسپولیس، شهر خودرو، گل محمدی و علیپور با حکم AFC

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آرای جدید کمیته انضباطی و اخلاق این کنفدراسیون را منتشر کرد که براین اساس محکومیت های باشگاه ها یا افراد ایرانی به توضیح زیر است:

اعضای تیم استقلال در نیمه دوم ملاقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020 مقابل الریان قطر با تأخیر وارد زمین شدند که به این ترتیب باشگاه استقلال، هزار و 500 دلار جریمه شد. البته 750 دلار آن در دوره آزمایشی دو ساله به تعلیق درآمده است و اگر تخلف مشابه دیگری رخ دهد، این تعلیق لغو و جریمه موردنظر اعمال می گردد.

اعضای تیم شهر خودرو در نیمه دوم ملاقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020 با تأخیر وارد زمین شدند که این باشگاه به پرداخت هزار دلار محکوم شد. البته 750 دلار این جریمه (همانند بند بالا) به حالت تعلیق درآمده است.

استقلال در ملاقات با الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خاطر دست ندادن بازیکنان در انتها مسابقه با بازیکنان حریف و کشاندن بازی به بی احترامی، هزار و 250 دلار (625 دلار طی دو سال به حالت تعلیق) جریمه شد.

پرسپولیس در ملاقات برابر شارجه امارات در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، به خاطر دست ندادن بازیکنان در انتها مسابقه و کشاندن بازی به بی احترامی، هزار و 750 دلار (450 دلار طی دو سال به حالت تعلیق) جریمه شد.

یحیی گل محمدی به دلیل تأخیر 11 دقیقه ای در حضور در کنفرانس خبری بعد از مسابقه پرسپولیس با شارجه امارات و علی علیپور برای شرکت نکردن در این نشست خبری، هر کدام دو هزار دلار (هزار و 500 دلار طی دو سال تعلیق شده) جریمه شدند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین به این محکومان اعلام نموده تکرار تخلفات فوق، جرایم شدیدتری به دنبال خواهد داشت و همچنین بخش تعلیق نشده جرایم باید طی 90 روز پرداخت گردد.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34298

به "جریمه استقلال، پرسپولیس، شهر خودرو، گل محمدی و علیپور با حکم AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه استقلال، پرسپولیس، شهر خودرو، گل محمدی و علیپور با حکم AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید