تیم والیبال سروقامتان همدان در یک قدمی لیگ برتر

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران، گروه استان ها: سال 1391 بود که مجموعه ای ورزشی از مناطق کم برخوردار و حاشیه همدان به نام سروقامتان قد علم کرد و با فعالیت اندک خود کم کم توانست تا یک آکادمی حرفه ای والیبال را برای نوجوانان و جوانان دیار هگمتانه ایجاد کند. این باشگاه فرهنگی ورزشی سال گذشته توانست قدم به رقابت های لیگ دسته یک والیبال کشور بگذارد.

تیم والیبال سروقامتان همدان در یک قدمی لیگ برتر

این تیم امسال نیز برای دومین سال در این رقابت ها حضور پیدا کرد و در شرایط سخت کرونایی که تأثیر بسیاری را بر عرصه ورزش کشور گذاشته بود در بحران مالی قدم به رقابت ها گذاشت تا با غول های صنعتی رقابت کند تیم هایی که از نظر هزینه اصلاً قابل قیاس با سروقامتان همدان نبوده و نیستند.

بر خلاف تصور جامعه ورزش همدان و نظر کارشناسان تیم والیبال سروقامتان توانست در این رقابت ها نتایج بسیار خوبی را کسب کند و دست به کار غیر ممکن و بزرگی بزند و با کسب نتایج درخشان در مرحله اول و دوم رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور جواز ورود به مسابقات پلی آف لیگ برتر را کسب کرد.

در این میان دست خالی والیبالیست های سرو قامتان همدانی به چشم مسئولانی است که ادعای حمایت از ورزش را دارند و مدیرکلی که خود را از جنس ورزش می داند و باید منتظر ماند و دید دستگاه ورزش استان تا چه اندازه علاقه مند به این است تا دوباره شور و شعفی در ورزش دیار هگمتانه ایجاد شود. تیم والیبال سروقامتان همدان در این مرحله سخت نیازمند حمایت ویژه دستگاه ورزش استان همدان است.

حمایت از ورزش تنها به مصاحبه و تیتر خبری ختم نشود

مدیرعامل تیم والیبال سروقامتان همدان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به لزوم حمایت از این تیم، اظهار کرد: سال ها بود که والیبال همدان در سکوت خبری بود، اما خوشحالیم که توانستیم از دل جوانان همین شهر والیبالیست هایی را تربیت کنیم که بتوانند در لیگ دسته اول کشور نتایجی را رقم بزنند که دور از باور بسیاری از کارشناسان بود.

مهدی محبی اضافه نمود: مصاف ما در لیگ دسته اول والیبال کشور مصاف غنی و فقیر بود تیم ما با بودجه ای اندک به مصاف تیم هایی رفت که غول های صنعتی کشور را از نظر مالی پشت سر خود می دیدند.

وی با بیان اینکه این نتایج تنها با غیرت و تعصب به دست آمده است، بیان نمود: از نظر مالی قابل مقایسه با هیچ کدام از تیم های حاضر در این رقابت ها نبودیم اما والیبالیست های همدانی برای بالا بردن پرچم والیبال شهر خود از جان و دل مایه گذاشتند.

مدیرعامل تیم والیبال سروقامتان همدان گفت: در حال حاضر در مرحله سختی قرار داریم و یک حمایت کوچک از طرف مسئولان ورزش استان می تواند افتخار بزرگی را نصیب ورزش این شهر کند.

محبی با بیان اینکه حمایت از ورزش تنها نه باید به مصاحبه و تیتر در خبرگزاری ها ختم شود، بیان نمود: هرکسی می تواند مصاحبه کند که ما حامی ورزش هستیم اما باید این موضوع در عمل نیز ثابت شود.

وی بیان کرد: امیدواریم دستگاه ورزش استان و مسئولان از تیم جوان و باغیرت والیبال سروقامتان حمایت کنند.

افتخار والیبال سروقامتان برای ورزش استان است

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سروقامتان همدان نیز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: امروز جامعه ما برای پویایی و نشاط و ایجاد امید، به ورزش نیاز اساسی دارد هر چند کرونا باعث شد تا بیش از یک سال ورزش کشور دست و پا شکسته حرکت کند اما نباید بگذاریم این چرخه متوقف شود.

حمید بادامی اضافه نمود: تیم والیبال سروقامتان چندین سال است که در حاشیه های شهر همدان استعدادهای ورزشی را که حتی توان خرید یک کفش را هم ندارند جذب می کند تا بتواند قدم در رشد و توسعه ورزش بردارد.

وی با بیان اینکه رسیدن تا مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال با دست خالی افتخار بزرگی است، گفت: در برابر تیم های بسیار ثروتمند، والیبالیست های همدانی دست به کار بزرگی زده اند و تا اینجای کار هم که پیش رفته اند شگفتی ساز هستند.

بادامی گفت: باید مسئولان ورزش استان نیم نگاهی هم به این تیم داشته باشند چون افتخار این تیم به طور قطع برای ورزش استان همدان است و انتظار داریم در این مرحله حمایت های مادی و معنوی لازم از تیم والیبال سروقامتان همدان صورت بگیرد.

گفتنی است، در سال هایی که ورزش همدان از افتخار خالی شده است و خبری از تیم داری در رشته های مختلف ورزشی نیست ورزش استان همدان باید از خواب زمستانی بلند شود و از این اندک ستاره هایی که در ورزش افتخارآفرینی می کنند حمایت کند.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42630

به "تیم والیبال سروقامتان همدان در یک قدمی لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال سروقامتان همدان در یک قدمی لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید