تمایل تونالی برای پیوستن به اینتر

به گزارش بلاگ پو، باشگاه اینتر نسبت به سایر رقبا در شرایط بهتری برای به خدمت دریافت ستاره خط میانی برشا قرار گرفته است.

تمایل تونالی برای پیوستن به اینتر

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی اسکای ایتالیا، گزارش داد، باشگاه اینتر در شرایط بهتری نسبت به سایر رقبا برای جذب ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی تیم فوتبال برشا واقع شده است. طبق این گزارش، این هافبک 20 ساله که مورد توجه باشگاه هایی همچون اینتر، یوونتوس، میلان، بارسلونا و پاری سن ژرمن واقع شده است، ترجیح می دهد فوتبالش را در سری A ایتالیا دنبال کند و تمایل دارد تا به نراتزوری ملحق شود.

ساندرو تونالی که از سال 2012 عضو باشگاه برشا است و در سال 2017 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت؛ با بازی های درخشانش در این تیم پیروز شد در سن 19 سالگی هم به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شود.

ماسیمو سیلینو، مالک باشگاه برشا اخیراً در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت چاپ تورین گفته بود: ساندرو هر وقت که بخواهد می تواند به من درخواست جدایی از برشا را بدهد و من هم با جدایی اش موافقت خواهم کرد. ترجیح هم می دهم که ساندرو در ایتالیا به بازی اش ادامه دهد.

تونالی که تا خاتمه ماه ژوئن 2021 تحت قرارداد برشا است، در فصل جاری در 34 بازی برای برشا به میدان رفته و آمار 3 گل زده و 7 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26282

به "تمایل تونالی برای پیوستن به اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل تونالی برای پیوستن به اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید