تارتار: با اخراج عیدی تمام برنامه های ما به هم ریخت، فکر می کردم یک امتیاز را هم از دست می دهیم

به گزارش بلاگ پو، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برای دقیقه 60 به بعد برنامه داشتیم که با اخراج مجید عیدی تمام برنامه های ما به هم ریخت.

تارتار: با اخراج عیدی تمام برنامه های ما به هم ریخت، فکر می کردم یک امتیاز را هم از دست می دهیم

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از ملاقات تیمش مقابل سایپا گفت: بازی به گونه ای بود که ما تا دقیقه 65 که اخراجی دادیم، کاملاً بازی را تحت کنترل داشتیم. بعد از گلی که به ثمر رساندیم، می دانستیم که از بازی چه چیزی می خواهیم و برای دقیقه 60 به بعد برنامه داشتیم که با اخراج مجید عیدی تمام برنامه های ما به هم ریخت. بعد از دادن اخراجی هم سایپا زود به گل رسید و کار سخت تر شد . حتی فکر می کردم یک امتیاز را هم از دست می دهیم که خوشبختانه بازیکنان ما خوب عمل کردند. سایپا هم موقعیت هایی داشت که طبیعی بود. بعد از 10 نفره شدن ما سایپا به گل رسید و روحیه بالایی داشت، اما با عملکرد خوب خط دفاعی یک امتیاز را گرفتیم.

وی اضافه کرد: شاید یک امتیاز برای ما خوب نباشد، چون میزبان بازی بودیم، اما در مجموع با توجه به اتفاقات درون بازی، یک امتیاز هم از این ملاقات برای ما بد نبود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به اینکه ابراهیم صادقی معتقد بود بازی 90 دقیقه در اختیار سایپا قرار داشت و حتی از کسب نشدن پیروزی ناراحت بود، اظهار داشت: طبیعی بود، وقتی آنها گل مساوی را پس از 10 نفره شدن ما به ثمر رساندند، من هم جای صادقی بودم، دوست داشتم پیروز این بازی باشم. این کاملاً منطقی است و انصافاً فشار زیادی هم روی تیم ما آوردند، اما ما خوب دفاع کردیم. به هر حال در یک زمین عظیم و نسبتاً استاندارد شهر قدس، کار پس از 10 نفره شدن سخت است. ما خوب دفاع کردیم و بعد از 10 نفره شدن ما هم بازی کاملاً در اختیار سایپا بود و منکر این مسئله نیستم و گفتم بچه های ما خوب دفاع کردند. به هر حال تقسیم امتیازها با توجه به بودجه ای که این فصل برای ما در نظر گرفته اند، بد نبود و در کمرکش جدول هستیم و خودمان را حفظ کردیم. اگر بتوانیم این صندلی را حفظ کنیم، نتیجه مناسبی برای ماست.

تارتار درباره اینکه پیکان هفت بازیکن آموزشگاه خود را وارد لیست نموده و آیا اگر نتیجه ای حاصل نگردد احتمال تغییر و جایگزین شدن بازیکنان باتجربه وجود دارد یا نه، گفت: ما در این شغل پراسترس، هر فصل حرص و جوش می خوریم و در این چهار پنج سال هم جوان های زیادی را به فوتبال ایران معرفی کردیم. این فصل هم همین هدف را داریم و من در کنار همکارانم کار کردن با جوان ها را دوست داریم. جوان های ما در آموزشگاه پیکان رشد نموده اند و ان شاءالله که بتوانند همینطور پیروز باشند. اشتباهات آنها هم برای ما باشد. اصلاً کار ما همین است. ما مربیان باید ایرادها را به گردن بگیریم و هر کسی گردن نگیرد، اشتباه است. بعضی دوستان همواره می گویند اشتباه فردی، اما اشتباه فردی هم به ما بر می گردد و شاید بعضی دوستان این صحبت من را دوست نداشته باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه در دقایق پایانی بازی، بازیکنان این تیم روی جمله فقط پنج دقیقه تأکید داشتند و آیا تأکید روی این جمله حفظ بازی بوده است، اظهار داشت: گفتن این جمله صحیح نیست، اما در فوتبال روی گلی که رد و بدل می گردد، باید پنج دقیقه مراقب بود.

وی در واکنش به این مسئله که آیا اشتباه پرسپولیس هم در فینال عدم مراقبت از همین پنج دقیقه بوده است، گفت: من وارد این مسئله نمی شوم و قطعاً کادر فنی پرسپولیس آنقدر توانمند است که اینها را آنالیز کند. به هر حال همواره بعد از گل، به خصوص گلی که به ثمر می رسانید، باید هوشیار باشید که گلی دریافت نکنید.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40660

به "تارتار: با اخراج عیدی تمام برنامه های ما به هم ریخت، فکر می کردم یک امتیاز را هم از دست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: با اخراج عیدی تمام برنامه های ما به هم ریخت، فکر می کردم یک امتیاز را هم از دست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید