بیشینه پن های باند شبکه شاد به 270 گیگابایت بر ثانیه رسیده است

به گزارش بلاگ پو، مسؤول شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) از رسیدن بیشینه پن های باند شبکه شاد به 270 گیگابایت برثانیه خبر داد.

بیشینه پن های باند شبکه شاد به 270 گیگابایت بر ثانیه رسیده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید حسن الحسینی مسؤول شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) درباره آخرین آمار افراد احراز هویت شده در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) اظهارکرد: تا به امروز 11 میلیون و 627 هزار دانش آموز در شبکه شاد احراز هویت شده اند که از این تعداد 10 میلیون دانش آموز حضور فعال تری نسبت به سایر دانش آموزان داشته اند.

وی اضافه کرد: 670 هزار معلم و 106 هزار مدیر در شبکه شاد احراز هویت شده اند و مشغول فعالیت هستند و تا به امروز 3 میلیارد و 900 میلیون پیغام در شبکه شاد جابجا شده است.

الحسینی در خصوص بیشینه پن های باند این اپلیکیشن گفت: درحال حاضر بیشینه پن های باند شبکه شاد در روندی صعودی به 270 گیگابایت رسیده است که این نشان دهنده حجم بالای فعالیت آموزشی در شاد است.

وی درباره شرایط استان ها و میانگین استفاده آن ها از شبکه شاد اظهار کرد: استان های قم 93 درصد، البرز 93 درصد، کرمانشاه 91 درصد، قزوین 89 درصد، یزد 89 درصد، مرکزی 88 درصد، آذربایجان شرقی 88 درصد و تهران 87 درصد بیشترین احراز هویت را بین دانش آموزان داشته اند.

مسؤول شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) گفت: شرایط سرعت استفاده از شبکه شاد نسبت به ابتدای شروع سال تحصیلی بهتر شده است و همچنان در تلاش برای حل مسائل مختلف این شبکه آموزشی هستیم.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35360

به "بیشینه پن های باند شبکه شاد به 270 گیگابایت بر ثانیه رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشینه پن های باند شبکه شاد به 270 گیگابایت بر ثانیه رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید