بلبرینگ SKF، گریس و یاتاقان SKF را از کجا بخریم؟

به گزارش بلاگ پو، رپرتاژ آگهی - بلبرینگ skf یکی از برندهای معتبر در صنعت جهانی به شمار می آید. خرید بلبرینگ skf اصل، برای اهل فن و صنعت، بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که SKF به عنوان یک برند با کیفیت در جهان به اثبات رسیده است. این برند از سال 1907 با راه اندازی اولین کارخانه در سوئد فعالیت خود را شروع نموده وهم اکنون در 84 کشور جهان با 124 کارخانه فراوری بلبرینگ skf، یاتاقان بلبرینگ صنعتی و گریس skf در حال فعالیت می باشد. با توجه به اعتبار بالای برند skf در جهان و به موازات آن فراوری محصولات فیک با نام skf، خریداران و فروشندگان باید در خرید و فروش محصولات این شرکت بسیار دقت نمایند تا مبادا در گرداب سودجویان گرفتار شوند. می توان گفت همواره راه هایی برای اطمینان از خرید وجود دارد. ما می خواهیم در این مقاله شما را برای خرید بلبرینگ اصلی skf هدایت کنیم تا حس لذت استفاده از محصولات معتبر جهانی را با خرید بلبرینگ skf در صنعت خود احساس نمایید.

بلبرینگ SKF، گریس و یاتاقان SKF را از کجا بخریم؟

مزایای استفاده از بلبرینگ، گریس و یاتاقان اصلی SKF

شما با خرید بلبرینگ skf حتی با نگاهی به ظاهر آن، کاملاً متوجه خواهید شد که فکر، ایده، کوشش، مهارت و پشتکاری بی­وقفه پشت محصولی است که در دست دارید. تمرکز کارخانه فراوری بلبرینگ skf بر فراوری بلبرینگ های سبک و مستحکمی است که بتواند میزان استرس و فشار را بر دستگاه کاهش داده و کاربری ماشین آلات صنعتی را بالا ببرد. این امر نشان می دهد که اعتبار برند skf به دلیل فراوری با کیفیت است که می تواند جوابگوی صنعت باشد و بر عمر مفید دستگاه های صنعتی و ماشین آلات خدشه ای وارد نکند.

با نگاهی به مجموعه عوامل همچون داشتن تیم عظیم برای ایده پردازی، طراحی، مهندسی، خلاقیت، فراوری و فروش مستقیم در بازار و همچنین فراوریات با کیفیت، تمرکز بر بالا بردن عمرمفید، به روز شدن دائم محصولات و درک به موقع احتیاج جامعه صنعتی و پاسخ گویی به آن نشان می دهد که کارخانجات بلبرینگ skf به دنبال رضایت مشتری و رشد بازار صنعت دنیای هستند. این عوامل در کنار عوامل مهم فنی محصول و میزان رضایت بالای مشتریان برند معتبرskf باعث شده است که افراد هنگام خرید بلبرینگ skf، خرید یاتاقان بلبرینگ صنعتی و انواع گریس Skf با خیال آسوده خرید خود را نهایی نمایند و مطمئن باشند که محصول با کیفیت با عمر مفید بالا و بسیار کارآمد را خریداری می نمایند.

معایب و خطرات استفاده از محصولات غیر اصل

برند skf با استفاده از فناورهای روز دنیا و همچنین پشتیبانی های فوق العاده از محصولات خود، در دنیا صنعت، دارای اعتبار بسیار بالایی است. بر این اساس خرید بلبرینگ skf، فروش یاتاقان بلبرینگ و عرضه دیگر محصولات skf در تمام دنیا مرسوم بوده و همه به عنوان برند با کیفیت، آن را می شناسند. همین امر عاملی شد تا فراوری بلبرینگ هایی با نام skf در بازار ایجاد گردد و عده­ای از نام و اعتبار این برند، سوءاستفاده نمایند. در این میان، فقط دلالان هستند که با جعل برند skf سود هنگفت به جیب می­زنند، اما خریداران با خیال دریافت برند با کیفیت اما با هزینه کمتر، خسارات جبران ناپذیری به عمر مفید ماشین آلات صنعتی وارد می­نمایند.

بنابراین ضروری است هنگام خرید بلبرینگ skf به چند نکته توجه کنید. دفتر مرکزی برند skf در سوئد است، اما کارخانجات خود را علاوه بر سوئد در خاک 84 کشور عظیم دنیا برپا نموده است و بر روی جلد محصولات بیرینگ skf نام آن کشورها را درج می­نماید. این امر ممکن است در هنگام خرید شما را مردد کند؛ اما شما می­توانید با توجه به عوامل دیگری که در ادامه توضیح می دهیم، پیروز به خرید بلبرینگ اصلی skf شوید.

به حتم یکی از راحت ترین روش های تشخیص اورجینال بودن بلبرینگ skf استفاده از دستگاه بررسی محصول است که در بیشتر کشورها در اختیار فروشندگان و نمایندگان معتبر می باشد، اما در ایران وجود ندارد. بر این اساس شما باید از یک شرکت معتبر اقدام به خرید بلبرینگ اصلی skf کنید.

چگونه محصولات اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

مجموعه پترو آداک کرانه با برگزاری کلاس ها و سمینارهای آموزشی سعی نموده است، دانشِ مهندسان و خریداران محصولات skf را بالا ببرد. پترو آداک کرانه به کاربران خود توصیه می­کند برای تشخیص اصل بودن محصولات برند skf، این موارد را در نظر بگیرند:

  • به فرهنگ نوشتاری خاص برند skf توجه کنید. این فرهنگ خاص همین برند است.
  • در پشت جعبه و کارتن بیرینگ skf یک مربع طوسی رنگ وجود دارد که شرکت skf برای شناسایی بیرینگ skf توسط دستگاه های مخصوص با یک جوهر الکتروشیمیای تعبیه شده است که هنگام خرید بلبرینگ اصلskf توسط کارشناسان پترو آداک کرانه برای شما قابل تشخیص خواهد بود.
  • بر روی جعبه های skf یک بارکد وجود دارد که با ارسال این بارکد به اپلیکیشن skf یا به وب­سایت تخصصی شرکت پترو آداک کرانه به آدرس ir)) می توانید از اصالت محصول با خبر شوید. البته باید گفت که بلبرینگ هایی در بازار هستند که بارکد آنان اصل، اما محصول تقلبی است. بنابراین بهتر است از کارشناسان شرکت تخصصی بلبرینگskf در ایران با مراجعه به وب سایت پترو آداک کرانه یا تماس شماره تلفن 8-22654766-021 مشاوره لازم را بگیرید.
  • اطلاع از نوشته های جلوی کارتن و بازیابی رمزهای آن که شامل، شماره فنی بلبرینگ، کشور سازنده، تکنولوژی ساخت و دو کد عدد و حروف، که توسط کارشناسان پترو آداک کرانه برای شما بازخوانی می گردد.
  • چک کردن پک داخلی محصول
  • تست بررسی بیرینگ Skf و متریال و نحوه چیدمان مهندسی محصول در پک.

خرید مطمئن و با ضمانت بلبرینگ skf

با توجه به اعتبار بالا و کیفیت برند دنیای بلبرینگ skf و ظاهر شدن بازارها و فروشندگان فیک در این زمینه، عاقلانه ترین راستا هنگام خرید بلبرینگ skf این است که علاوه بر توجه به قیمت بلبرینگ skf و یا قیمت گریس اصلی skf بر این امر تمرکز کنید که محصولات برند skf را از شرکت معتبری بخرید که با داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش، خرید شما را پشتیبانی نماید. مجموعه پترو آداک کرانه با داشتن تیم تخصصی و پر کوشش در ایران، شما را از هنگامی که تصمیم به خرید بلبرینگ skf می گیرید تا زمان نصب و راه اندازی بلبرینگ، همراهی نموده و با آموزش هایی در زمینه حفظ و نگهداری بلبرینگ و استفاده از گریس skf شما را در استفاده بهینه از بلبرینگ و بالا بردن عمر مفید ماشین آلاتی که دارید، کمک خواهند کرد. شما می توانید با مراجعه به وب­سایت این مجموعه، با خدمات این تیم تخصصی در زمینه خرید بلبرینگ اصلی skf، فروش یاتاقان بلبرینگ، فروش انواع گریس اصل skf، تعمیر و نگهداری بلبرینگ و دیگر راهنمایی­های لازم در رابطه با محصولات صنعتی skf، آشنا شوید و حس خوشی را از خرید مطمئن و با ضمانت از پترو آداک کرانه تجربه کنید.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36180

به "بلبرینگ SKF، گریس و یاتاقان SKF را از کجا بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلبرینگ SKF، گریس و یاتاقان SKF را از کجا بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید