آنالیز 2 پیشنهاد برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، احتمال میزبانی متمرکز در غرب آسیا قوت گرفت

به گزارش بلاگ پو، پس از مذاکره درباره نحوه برگزاری رقابت های باقی مانده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا احتمال برگزاری متمرکز این بازی ها خصوصاً در منطقه غرب قاره قوت گرفت.

آنالیز 2 پیشنهاد برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، احتمال میزبانی متمرکز در غرب آسیا قوت گرفت

به گزارش خبرنگاران, به نوشته روزنامه الاتحاد امارات مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال آنالیز شرایط مختلف به منظور برگزاری متمرکز رقابت ها هستند. براساس این گزارش روش های متفاوتی برای برگزاری متمرکز رقابت های لیگ قهرمانان پیشنهاد شده است، در همین حال کنفدراسیون در حال آنالیز پیشنهاداتی پیرامون برگزاری بازی ها به صورت متمرکز است.

براین اساس به منظور نجات مسابقات از لغو همچنین تعدد بازی های معوقه و محدودیت زمان بهترین راه چاره برگزاری بازی ها به صورت متمرکز است. کمیته مسابقات AFC در حال آنالیز دو پیشنهاد به منظور برگزاری بازی هاست؛ پیشنهاد اول که از سوی امارات مطرح شده برگزاری ادامه بازی ها به صورت رفت و برگشت از ماه می (اواسط اردیبهشت) است که با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن شرایط شیوع بیماری کرونا در دنیا نمی توان درباره این طرح تصمیم گیری لازم و دقیقی داشت.

اما پیشنهاد دوم برگزاری بازی ها به صورت متمرکز است که به سه صورت مطرح شده است و در کمیته مسابقات آنالیز خواهد شد. شکل اول برگزاری بازی های عقب افتاده چهار گروه غرب به صورت متمرکز در یک کشور و به شکل فشرده است که در زمانی کوتاه می توان بازی ها را برگزار کرد. راه دوم این است که بازی های هر گروه به میزبانی یک کشور برگزار گردد و راه چاره پایانی که در جلسه اخیر در دبی مطرح شد این است که بازی های گروه های اول و دوم در یک کشور و بازی های گروه های سوم و چهارم در کشور دیگری برگزار شوند و مجموعاً دو کشور میزبان بازی های چهار گروه باشند.

در تمامی این پیشنهادات پیش بینی شده که بازی های مرحله حذفی به صورت رفت و برگشت طبق روال قبلی برگزار شوند. در صورت برگزاری بازی ها به صورت متمرکز این مسابقات در فاصله زمانی کوتاهی برگزار خواهد شد و مشکل کمبود وقت حل می گردد.

در همین حال به نوشته روزنامه الاتحاد AFC در انتظار اعلام نظر نهایی کمیته برگزاری مسابقات است تا در این خصوص تصمیم گیری کند.

+

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21850

به "آنالیز 2 پیشنهاد برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، احتمال میزبانی متمرکز در غرب آسیا قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز 2 پیشنهاد برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، احتمال میزبانی متمرکز در غرب آسیا قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید