اکران آثار بچه ها خاص در دومین دوره مسابقه نقاشی بچه ها تهران

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل اداره آموزش های شهروندی شهرداری تهران از اکران آثار بچه ها جسمی و حرکتی در مسابقه نقاشی بچه ها تهران خبر داد.

اکران آثار بچه ها خاص در دومین دوره مسابقه نقاشی بچه ها تهران

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی دانشور با اشاره به انتشار فراخوان دومین دوره نمایشگاه نقاشی بچه ها تهران که مصادف با تعطیلی مدارس، سرای محلات و خانه های کودک در بحران کرونا بود، گفت: خوشبختانه با وجود محدودیت ها و تبلیغات گسترده و مطلوبی که داشتیم، استقبال شرکت در این جشنواره به نسبت سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در خصوص حضور تعدادی از بچه ها با نیازهای ویژه در این نمایشگاه گفت: بچه ها نابینا، کم بینا، کم شنوا، معلولین جسمی و حرکتی در بخش ویژه ای از نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

او هدف از برگزاری این مسابقه را گام برداشتن در راستای تحقق شهر دوستدار کودک دانست و یادآور شد: برآنیم تا با برگزاری این مسابقات نظرات بچه ها در خصوص شهر را جویا شویم و ساختاری را در این موضوع داشته باشیم.

دانشور در خاتمه گفت: به همین دلیل تحلیل محتوای نقاشی ها، می تواند در این زمینه ما را یاری کند و می توانیم به آن دست یابیم که چه مواردی در سطح شهر توجه بچه ها را جلب می کند تا در شهر دوستدار کودک آن ها را اجرایی کنیم.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41962

به "اکران آثار بچه ها خاص در دومین دوره مسابقه نقاشی بچه ها تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران آثار بچه ها خاص در دومین دوره مسابقه نقاشی بچه ها تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید