اپل موزیک وارد دستگاه&zwnjهای دستیار گوگل می&zwnjشود

به گزارش بلاگ پو، گوگل خاتمه پشتیبانی اپل موزیک را در دستگاه های دارای دستیار گوگل ارائه می دهد. این شامل تمام اسپیکر های هوشمند از برند هایی مانند نست و گوگل هوم می شود.

اپل موزیک وارد دستگاه&zwnjهای دستیار گوگل می&zwnjشود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مشترکان اپل موزیک می توانند حساب خود را با دستگاه مجهز به دستیار خود از طریق برنامه گوگل هومدر تلفن خود پیوند دهند.

پس از اتمام این کار، می توانید با استفاده از صدای خود، هر موسیقی را که دوست دارید از آرشیو 70 میلیون آهنگی اپل پخش کنید. این مورد همچنین شامل لیست های پخش یا آهنگ های منتخبی است که ممکن است با حساب اپل موزیک خود مرتبط کرده باشید.

ما اولین بار طی سال گذشته پشتیبانی اپل موزیک را در دستگاه های مجهز به دستیار گوگل گزارش کردیم که به طور ناگهانی در برنامه گوگل هوم ظاهر شد. بعداً تعیین شد که این فقط یک اشکال است و این ویژگی از آن زمان حذف شده است. تا امروز، 22 ماه بعد، که دوباره در شکل رسمی دوباره ظاهر شده است.

اپل موزیک امروز به نست و سایر دستگاه های دستیار در ایالات متحده، انگلستان، فرانسه، آلمان و ژاپن عرضه می شود. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان در دسترس بودن این ویژگی در مناطق دیگر وجود ندارد.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: انتخاب
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39294

به "اپل موزیک وارد دستگاه&zwnjهای دستیار گوگل می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل موزیک وارد دستگاه&zwnjهای دستیار گوگل می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید