انصارالله: سیاست محاصره و جنگ به بن بست رسیده است

به گزارش بلاگ پو، رئیس هیئت مذاکره کننده صنعا و سخنگوی انصارالله یمن در واکنش به توافق قطر و عربستان پیرامون برطرف محاصره دوحه گفت، این اتفاقات نشان می دهد سیاست جنگ و محاصره نتیجه بخش نیست.

انصارالله: سیاست محاصره و جنگ به بن بست رسیده است

به نقل از سایت المسیره، محمد عبدالسلام، رئیس هیئت مذاکره کننده صنعا و سخنگوی انصارالله یمن گفت، اتفاقاتی که در شورای همکاری خلیج فارس رخ می دهد تاکیدی بر این امر است که سیاست محاصره، جنگ و تجاوز به بن بست رسیده است.

وی اضافه نمود، احترام متقابل سالم ترین و کوتاهترین راه برای برقراری امنیت و ثبات است.

دوشنبه وزیر امور خارجه کویت بیان کرد که قطر و عربستان برای بازگشایی حریم هوایی و مرزهای زمینی و دریایی دو کشور توافق کردند.

بحران در شورای همکاری خلیج فارس از 5 ژوئن 2017 شروع شد و عربستان، امارات، بحرین و مصر با ادعای حمایت قطر از تروریسم این کشور را محاصره زمینی و هوایی و دریایی کردند؛ ادعایی که دوحه آن را رد می نماید و تلاشی برای تضعیف حاکمیت و استقلال خود می داند.

چهل و یکمین اجلاس شورای همکاری خلیج فارس با حضور سران کشورهای عضو امروز سه شنبه در شهر العلا در غرب عربستان شروع می گردد و این در حالی است که قطر و امارات هنوز سطح حضور خود در این اجلاس را اعلام نکرده اند. پادشاه بحرین و سلطان عمان نیز در این نشست غایب هستند و نمایندگانشان حضور خواهند داشت. ، ایسنا

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41366

به "انصارالله: سیاست محاصره و جنگ به بن بست رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: سیاست محاصره و جنگ به بن بست رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید