انتقال حساب توییتری کاخ سفید به بایدن

به گزارش بلاگ پو، حساب کاربری پی او تی یواس (ریاست جمهوری ایالات متحده) در توییتر، که علامت اختصاری برای رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا است، بیش از 32 میلیون دنبال کننده دارد و ابزاری قدرتمند در دست رئیس جمهوری برای ارتباط با مردم آمریکا است.

انتقال حساب توییتری کاخ سفید به بایدن

حتی اگر دونالد ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کند، جو بایدن در روز سوگند ریاست جمهوری حساب کاربری رسمی ریاست جمهوری آمریکا را دریافت می نماید.

توییتر، شرکت بزرگ رسانه اجتماعی، گفت که فعالانه آماده می گردد تا حساب رسمی ریاست جمهوری ایالات متحده و دیگر حساب های رسمی کاخ سفید، از جمله حساب توییتری مربوط به بانوی اول، معاون رئیس جمهوری، و حساب رسمی کاخ سفید را در اوایل سال آینده میلادی و پس از آغاز دوره دولت جدید، به آن تحویل دهد.

نیک پاسیلیو، سخنگوی توییتر، روز آدینه در بیانیه ای گفت: توییتر فعالانه آماده می گردد تا حساب های کاربری کاخ سفید را در بیستم ژانویه 2021 منتقل کند. همان طور که در انتقال (حساب های) ریاست جمهوری در سال 2017 انجام دادیم، این فرایند در مشاوره نزدیک با دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا انجام می گردد.

توییتر به نشریه هیل گفت که نمایندگان تیم انتقالی بایدن-هریس نیز با کارکنان ارشد توییتر دیدار می نمایند.

حساب کاربری پی او تی یواس (ریاست جمهوری ایالات متحده) در توییتر، که علامت اختصاری برای رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا است، بیش از 32 میلیون دنبال نماینده دارد و ابزاری قدرتمند در دست رئیس جمهوری برای ارتباط با مردم آمریکا است.

اما برای دونالد ترامپ، این حساب کاربری در مقایسه با حساب شخصی توییتری او، در درجه دوم اهمیت قرار گرفته است. حساب شخصی آقای ترامپ در توییتر حدود سه برابر بیشتر از حساب رسمی رئیس جمهوری دنبال نماینده دارد و روش مورد ترجیح او برای ایجاد ارتباط است.

آقای ترامپ تا به امروز از پذیرش شکست در مقابل آقای بایدن در انتخابات ریاست جمهوری خودداری نموده است و از توییتر برای ارائه ادعا های بی اساس درباره تقلب گسترده انتخاباتی که هیچ مدرکی برای اثبات آن وجود ندارد، استفاده نموده است.

اما در نهایت، رئیس جمهوری فعلی اختیارات اندکی در خصوص انتقال قدرت دارد و هنگامی که نتیجه انتخابات رسمی گردد، او در نیمروز بیستم ژانویه، چه بپذیرد و چه نپذیرد، از سمت خود خارج می گردد.

تخمین زده می گردد که آقای بایدن 306 رای کالج الکترال را کسب نموده است که 36 رای از میزان لازم برای پیروزی در انتخابات بیشتر است، و اکنون که بیشتر آرا شمرده شده است، اختلاف آرای مردمی او نیز بیش از شش میلیون بیشتر (از آرای ترامپ) است.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: فرادید
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38404

به "انتقال حساب توییتری کاخ سفید به بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال حساب توییتری کاخ سفید به بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید