الیو پی فایو (Elio P5) خودرو سه چرخ سال 2016

به گزارش بلاگ پو، Elio P5 خودرو سه چرخ است که شرکت Elio آن را فراوری نموده و مبلغ پایه آن 6800 دلار است. با این خودرو سه چرخ بیشتر آشنا شوید.

الیو پی فایو (Elio P5) خودرو سه چرخ سال 2016

Elio P5 خودرویی با سه چرخ می باشد که شرکت Elioآن را فراوری نموده است و مبلغ پایه آن 6800 دلار و بابت هر گالن (4.5 لیتر) سوخت، 84 مایل (134 کیلومتر) مسافت را می پیماید. کمپانی سازنده این خودرو سه چرخاعلام نموده است که خودرو Elio P5 دارایامنیت بالایی می باشد و همچنین در زمره خودروهای کم مصرف واقع شده است .

پائول اِلیو بنیان گذار شرکت Elioدر ماه ژانویه جاری اعلام نمود که 65 میلیون دلار از بودجه 240 میلیون دلاری مورجهانز برای فراوری انبوه خودرو سهچرخه ی Elio P5 را جمع آورینموده است. بر اساس تقریبی که پائول اِلیو زده است این خودرو در سال 2016 به فراوری انبوه خواهد رسید.

آنگونه که از شواهد پیداست بودجه لازم برای توسعه انبوه اینخودرو تامین گشته است. بعد از یک نشست خبری پیروز که شرکت اِلیو در میشیگان برگزارنمود، این شرکت گفته بود که نسل پنجم نمونه آزمایشی این خودرو را با نام P5 فراوری نموده و نسخه نهایی آن اواسط سال 2016 ارائه می گردد .

پائول اِلیو اعلام نموده که فراوری P5 یک گام عظیم دیگر در رسیدن به انبوه سازی محسوب می گردد که در طول چند ماهگذشته به چندین مرحله از این هدف رسیده ایم. از چندین مثال خوب پیشرفت این خودرو سه چرخ می توانیم به تکمیل نمونه آزمایشی موتور و پیشنهادهایی که به سرمایه گذاران معتبرارائه نمودیم، اشاره کنیم. ما بسیار خوش شانسیم که با برخی از مهم ترین شرکت هایتامین کننده در جهان کار می کنیم. به علاوه ما اجازه دادیم شرکت های مذکور در رویهساخت این خودرو سهیم گردند .

خودرو Elio P5 و نسخهفراوریی آن طبق نمونه آزمایشی P4 فراوریمی گردد. ولی با این وجود تجهیزاتی مثل پنجره های برقی، قفل در برقی و سیستم تهویههوا در نسخه فراوریی استفاده می گردد. این خودرو دو نفره است و دارای موتور 0.9 لیتری 3 سیلندر می باشد. توان خروجی موتور این ماشینسه چرخه همچنان معلوم نمی باشد ولی نمونه های آزمایشی گذشته دارای توانی برابر 55 اسب بخار بودند .

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: setare.com
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22585

به "الیو پی فایو (Elio P5) خودرو سه چرخ سال 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الیو پی فایو (Elio P5) خودرو سه چرخ سال 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید