افزایش 100 هزار دستگاهی فراوری ایران خودرو

به گزارش بلاگ پو، گروه صنعتی ایران خودرو پیروز شده با مدیریت منابع در شرایط تحریم های بین المللی و شیوع بیماری کرونا، به شعار جهش فراوری، جامه عمل بپوشاند. فراوری این خودروساز در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش حدود 100 هزار دستگاهی را تجربه نموده است.

افزایش 100 هزار دستگاهی فراوری ایران خودرو

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از ایکوپرس؛ گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال جاری تا روز پایانی مهرماه، رشد 55 درصدی فراوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته را به ثبت رسانده است. در این بازه زمانی بیش از 278 هزار دستگاه خودرو فراوری شده که حدود 100 هزار دستگاه بیش تر از مدت مشابه سال گذشته است.

این دستاورد در شرایط جنگ مالی توفیق مهمی در صنعت خودروسازی کشور است و همراهی زنجیره تامین و همدلی مدیران و مجموعه کارگران سبب شده تا ایران خودرو بتواند شرایط تحریمی را به نفع خود تغییر دهد.

رونق فراوری در شرایطی ایجاد شده که فراوری ایران خودرو در سال 97 و اوایل سال 98 افت قابل ملاحظه ای یافته بود و از نیمه سال گذشته دوباره اوج گرفته است.

شیوع بیماری کووید 19 از جمله موانع و مشکلاتی بوده که در ایران خودرو به بهترین شکل مدیریت شده و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، چرخ خطوط فراوری به دست توانمند کارگران با قدرت می چرخد.

یقینا ادامه فرایند فعلی، حفظ فراوری و دستیابی به اهداف معین شده در سال جهش فراوری، نیازمند اتخاذ تدابیر لازم از سوی نهادها و سازمان های حامی در تامین نقدینگی، تخصیص ارز و برطرف موانع موجود در فراوری خواهد بود.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35978

به "افزایش 100 هزار دستگاهی فراوری ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 100 هزار دستگاهی فراوری ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید