استکی: امیدوارم تابوشکنی کنیم و تعداد سهمیه های خود را افزیش دهیم، حضور نفرات فعلی در انتخابی المپیک قطعی نیست

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی بوکس گفت: امیدوارم در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک تابوشکنی کنیم و برای اولین بار ضمن کسب مدال، پیروز به کسب سهمیه المپیک شویم.

استکی: امیدوارم تابوشکنی کنیم و تعداد سهمیه های خود را افزیش دهیم، حضور نفرات فعلی در انتخابی المپیک قطعی نیست

علیرضا استکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط اردوی تیم ملی بوکس در جزیره کیش گفت: بعد از شیوع کرونا و تعطیلی هفت هشت ماه تمرینات تیم ملی بوکس و استراحت اجباری، اردوهای خود را ابتدا با دو ملی پوش المپیکی آغاز کردیم. در مرحله دوم نیز مسابقات انتخابی را هر دو روز یک بار برگزار کردیم و اردوی جزیره کیش سومین مرحله اردوی تیم ملی در سال جدید است.

وی شرح داد: برای مسابقات انتخابی مرحله دوم بهترین های هر وزن را دعوت کردیم و با برگزاری مسابقات، بهترین نفرات را در اردو نگه داشتیم. تمرینات بسیار خوبی را در کیش انجام دادیم و تا امروز 16 جلسه تمرین شامل تمرینات فنی و بدنسازی را پشت سر گذاشتیم. تمام هم و غم ما این است که بچه ها را به شرایط قبل از کرونا بازگردانیم و مجدداً شاهد هماهنگی عصب و عضله باشیم و از لحاظ بدنی برای مسابقات انتخابی المپیک فرانسه که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود به اوج آمادگی برسیم.

سرمربی تیم ملی بوکس با تأکید بر اینکه هنوز ترکیب تیم ملی برای مسابقات انتخابی المپیک قطعی نیست، گفت: تیم و نفراتی که در کیش حضور دارند، نفرات قطعی ما برای مسابقات انتخابی المپیک نیستند. در برخی اوزان واقعاً نفرات خوبی در اردو حضور دارند که به دنبال اثبات خودشان هستند، اما هنوز بوکسورهایی نیز در بیرون اردو حضور دارند که قرار است بهترین های آنها با برگزاری مسابقات انتخابی به تیم فعلی اضافه شوند تا با رقابت با بازیکنان فعلی، ترکیب تیم ملی را در مسابقات انتخابی المپیک تشکیل بدهند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

استکی درباره اعزام تیم ملی بوکس با ترکیب کامل و استفاده از شش فرصت کسب سهمیه شرح داد: اگر در برخی اوزان نفرات حاضر در اردوها خواسته های ما را برآورده نکنند، شاید به دلیل مسائل اقتصادی تیم کاملی را به مسابقات انتخابی المپیک اعزام نکنیم، اما اگر همه بچه ها به شرایط مدنظر برسند از شش فرصت خود استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد شرایط احسان روزبهانی هم خاطر نشان کرد: احسان به دلیل بیماری کرونا در این اردو همراه ما نیست. واقعاً جای او خالی است. روزبهانی در مسابقات انتخابی در یک وزن بالاتر شرکت و رقبای خود را شکست داد، اما به دلیل دوری از تمرینات از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار نداشت و باید بعد از پشت سر گذاشتن بیماری او را مجدداً آماده کنیم. البته طوفان شریفی و محمد شوریان نیز هستند. هر کدام از این دو بوکسور که در مسابقه انتخابی به برتری دست پیدا کند به مصاف روزبهانی خواهد رفت تا نفر برتر به مسابقات کسب سهمیه اعزام شود.

سرمربی تیم ملی بوکس راجع به برنامه های آینده این تیم نیز به خبرنگاران گفت: برنامه های خود را به فدراسیون بوکس اعلام کردیم. قطعاً نیازمند حضور در یک تورنمنت خارجی و یک اردوی داخلی با یک کشور خارجی هستیم. شرایط مهیا باشد یک تورنمنت چند جانبه نیز در داخل ایران برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم در اواخر فروردین ماه ضمن بستن تیم با بهترین شرایط به مسابقات اعزام شویم. امیدوارم در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک تابوشکنی کنیم و برای اولین بار ضمن کسب مدال، پیروز به کسب سهمیه المپیک شویم.

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36776

به "استکی: امیدوارم تابوشکنی کنیم و تعداد سهمیه های خود را افزیش دهیم، حضور نفرات فعلی در انتخابی المپیک قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استکی: امیدوارم تابوشکنی کنیم و تعداد سهمیه های خود را افزیش دهیم، حضور نفرات فعلی در انتخابی المپیک قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید